Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ТРАНСФОРМАЦІЯ ЦІЛЕЙ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В УКРАЇНІ В КОНТЕКСТІ ЄВРОПЕЙСЬКИХ ОСВІТНІХ ТЕНДЕНЦІЙ

Литньова Т. В., Разінкіна О. В. (2012) ТРАНСФОРМАЦІЯ ЦІЛЕЙ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В УКРАЇНІ В КОНТЕКСТІ ЄВРОПЕЙСЬКИХ ОСВІТНІХ ТЕНДЕНЦІЙ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 66. С. 93–96.

[thumbnail of 2-0s.pdf]
Preview
Текст
2-0s.pdf

Завантажити (247kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано процес трансформації цільового компонента навчання іноземної мови у вітчизняній школі у світлі сучасних європейських тенденцій. Обґрунтовано доцільність виділення і формулювання вчителем традиційних цілей навчання іноземних мов на етапі запровадження компетентнісного підходу до іншомовної освіти. На основі офіційних документів і шкільних програм розглянуто зміст практичної, освітньої, виховної і розвивальної цілей навчання у межах компетентнісної освітньої парадигми. Розкрито сутність визначених чинною програмою з іноземних мов компетенцій, які формують міжкультурну комунікативну компетентність учня.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Тетяна Кучерук
Дата подачі: 12 Бер 2013 13:56
Оновлення: 15 Серп 2015 03:47
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9287
ДСТУ 8302:2015: Литньова Т. В., Разінкіна О. В. ТРАНСФОРМАЦІЯ ЦІЛЕЙ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В УКРАЇНІ В КОНТЕКСТІ ЄВРОПЕЙСЬКИХ ОСВІТНІХ ТЕНДЕНЦІЙ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 66. С. 93–96.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу