Литньова Т. В., Разінкіна О. В. (2012) ТРАНСФОРМАЦІЯ ЦІЛЕЙ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В УКРАЇНІ В КОНТЕКСТІ ЄВРОПЕЙСЬКИХ ОСВІТНІХ ТЕНДЕНЦІЙ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 66. С. 93–96.
2-0s.pdf
Завантажити (247kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано процес трансформації цільового компонента навчання іноземної мови у вітчизняній школі у світлі сучасних європейських тенденцій. Обґрунтовано доцільність виділення і формулювання вчителем традиційних цілей навчання іноземних мов на етапі запровадження компетентнісного підходу до іншомовної освіти. На основі офіційних документів і шкільних програм розглянуто зміст практичної, освітньої, виховної і розвивальної цілей навчання у межах компетентнісної освітньої парадигми. Розкрито сутність визначених чинною програмою з іноземних мов компетенцій, які формують міжкультурну комунікативну компетентність учня.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Тетяна Кучерук |
Дата подачі: | 12 Бер 2013 13:56 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 03:47 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9287 |
ДСТУ 8302:2015: | Литньова Т. В., Разінкіна О. В. ТРАНСФОРМАЦІЯ ЦІЛЕЙ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В УКРАЇНІ В КОНТЕКСТІ ЄВРОПЕЙСЬКИХ ОСВІТНІХ ТЕНДЕНЦІЙ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 66. С. 93–96. |