Піддубна О. М. (2012) Значення начерків в художньо-творчій діяльності майбутніх вчителів образотворчого мистецтва. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 66. С. 110–113. ISSN 2076-6173.
24nts.pdf
Завантажити (241kB) | Preview
Анотація
У даній статті розглянуто проблему художньо-творчої діяльності майбутніх вчителів образотворчого мистецтва. Встановлено, що виконання начерків допомагає швидкому оволодінню образотворчими засобами, озброює практичними вміннями та навичками цілісного бачення натури і зображення, та є умовою для професійного зростання студентів, виявлення їх інтересів і задумів. Проаналізовано принципи виконання роботи: від загального – до конкретного, від головного – до другорядного. Представлено матеріали й техніки виконання начерків. Розкрито специфіку процесу роботи над начерком, етапи виконання, цілі й методи його здійснення.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра образотворчого мистецтва та дизайну |
Користувач: | Тетяна Кучерук |
Дата подачі: | 12 Бер 2013 13:58 |
Оновлення: | 08 Вер 2020 18:58 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9293 |
ДСТУ 8302:2015: | Піддубна О. М. Значення начерків в художньо-творчій діяльності майбутніх вчителів образотворчого мистецтва. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 66. С. 110–113. |