Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Значення начерків в художньо-творчій діяльності майбутніх вчителів образотворчого мистецтва

Піддубна О. М. (2012) Значення начерків в художньо-творчій діяльності майбутніх вчителів образотворчого мистецтва. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 66. С. 110–113. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 24nts.pdf]
Preview
Текст
24nts.pdf

Завантажити (241kB) | Preview

Анотація

У даній статті розглянуто проблему художньо-творчої діяльності майбутніх вчителів образотворчого мистецтва. Встановлено, що виконання начерків допомагає швидкому оволодінню образотворчими засобами, озброює практичними вміннями та навичками цілісного бачення натури і зображення, та є умовою для професійного зростання студентів, виявлення їх інтересів і задумів. Проаналізовано принципи виконання роботи: від загального – до конкретного, від головного – до другорядного. Представлено матеріали й техніки виконання начерків. Розкрито специфіку процесу роботи над начерком, етапи виконання, цілі й методи його здійснення.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра образотворчого мистецтва та дизайну
Користувач: Тетяна Кучерук
Дата подачі: 12 Бер 2013 13:58
Оновлення: 08 Вер 2020 18:58
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9293
ДСТУ 8302:2015: Піддубна О. М. Значення начерків в художньо-творчій діяльності майбутніх вчителів образотворчого мистецтва. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 66. С. 110–113.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу