Самаріна С. І. (2012) ПРОБЛЕМА МЕТОДІВ ФОРМУВАННЯ ДИСЦИПЛІНИ УЧНІВ У ШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ: ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 66. С. 118–122.
26ts.pdf
Завантажити (280kB) | Preview
Анотація
У статті здійснено історико-педагогічний аналіз методів формування дисципліни учнів у закладах шкільної освіти в Україні. Розкрито сутність методів, що використовувалися у шкільній практиці другої половини ХІХ – на початку ХХ століття, зроблено їхній порівняльний аналіз у контексті сучасної педагогічної теорії і практики. Особливу увагу акцентовано на особливостях використання методів заохочення і покарання як найбільш популярних способах впливу під час формування дисциплінованості учнів у досліджуваний період.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Тетяна Кучерук |
Дата подачі: | 12 Бер 2013 13:58 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 03:48 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9295 |
ДСТУ 8302:2015: | Самаріна С. І. ПРОБЛЕМА МЕТОДІВ ФОРМУВАННЯ ДИСЦИПЛІНИ УЧНІВ У ШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ: ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 66. С. 118–122. |