Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ПРОБЛЕМА МЕТОДІВ ФОРМУВАННЯ ДИСЦИПЛІНИ УЧНІВ У ШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ: ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ

Самаріна С. І. (2012) ПРОБЛЕМА МЕТОДІВ ФОРМУВАННЯ ДИСЦИПЛІНИ УЧНІВ У ШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ: ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 66. С. 118–122.

[thumbnail of 26ts.pdf]
Preview
Текст
26ts.pdf

Завантажити (280kB) | Preview

Анотація

У статті здійснено історико-педагогічний аналіз методів формування дисципліни учнів у закладах шкільної освіти в Україні. Розкрито сутність методів, що використовувалися у шкільній практиці другої половини ХІХ – на початку ХХ століття, зроблено їхній порівняльний аналіз у контексті сучасної педагогічної теорії і практики. Особливу увагу акцентовано на особливостях використання методів заохочення і покарання як найбільш популярних способах впливу під час формування дисциплінованості учнів у досліджуваний період.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Тетяна Кучерук
Дата подачі: 12 Бер 2013 13:58
Оновлення: 15 Серп 2015 03:48
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9295
ДСТУ 8302:2015: Самаріна С. І. ПРОБЛЕМА МЕТОДІВ ФОРМУВАННЯ ДИСЦИПЛІНИ УЧНІВ У ШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ: ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 66. С. 118–122.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу