Байда М. В. (2012) ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА МЕТОДИКИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 66. С. 132–136.
29ts.pdf
Завантажити (318kB) | Preview
Анотація
Використовуючи статистичний критерій Фішера φ* , перевірено гіпотезу про відмінності між двома статистичними вибірками – контрольною та експериментальною групами студентів за рівнем сформованості 5 компонентів моделі підготовки вчителів-філологів до використання технологій кооперативного навчання в майбутній професійній діяльності. Наведено дані передекспериментального та післяекспериментального зрізів. Зроблено висновок про загальну ефективність запропонованої моделі. За допомогою методів математичної статистики підтверджено ефективність підготовки вчителів-філологів до використання кооперативного навчання.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Тетяна Кучерук |
Дата подачі: | 12 Бер 2013 13:59 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 03:48 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9298 |
ДСТУ 8302:2015: | Байда М. В. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА МЕТОДИКИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 66. С. 132–136. |