Дєнічєва О. І. (2012) МОЖЛИВОСТІ ЗАПРОВАДЖЕННЯ АВСТРІЙСЬКОГО ДОСВІДУ РЕФОРМУВАННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 66. С. 142–145. ISSN 2076-6173.
31ts.pdf
Завантажити (250kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто напрями модифікації змісту гуманітарної освіти Австрії, можливості ідентичних нововведень у сфері освіти України та перспективи встановлення австро-українських зв’язків у гуманітарному просторі. Обґрунтовано доцільність змін у вітчизняній системі освіти шляхом наслідування деяких тенденцій реформування гуманітарної освіти в Австрії. Здійснено аналіз розвитку гуманітарної освіти в українській школі після прийняття низки нормативних актів, спрямованих на національне відродження української культури в європейському соціумі. Досліджено особливості реформування змістової структури гуманітарної освіти обох країн. Запропоновано напрями оновлення вітчизняної гімназійної освіти.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання |
Користувач: | Тетяна Кучерук |
Дата подачі: | 12 Бер 2013 13:59 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 03:48 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9300 |
ДСТУ 8302:2015: | Дєнічєва О. І. МОЖЛИВОСТІ ЗАПРОВАДЖЕННЯ АВСТРІЙСЬКОГО ДОСВІДУ РЕФОРМУВАННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 66. С. 142–145. |