Мосіюк О. О. (2012) Модель інноваційного процесу педагога. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 66. С. 181–184. ISSN 2076-6173.
Preview
40.pdf
Завантажити (256kB) | Preview
Анотація
У статті з’ясовано походження поняття "інновація". Охарактеризовано співвідношення дефініцій інноваційного педагогічного та інноваційного освітнього процесів. Запропоновано модель інноваційного процесу педагога як відкритої системи, що визначає основні напрями впливу на процес продукування інновацій, та вказано її кардинальні елементи. Визначено основні напрями подальших перспективних психолого-педагогічних досліджень із впровадження навчально-виховних інноваційних технологій.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | Тетяна Кучерук |
Дата подачі: | 19 Бер 2013 10:58 |
Оновлення: | 31 Серп 2016 19:23 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9330 |
ДСТУ 8302:2015: | Мосіюк О. О. Модель інноваційного процесу педагога. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 66. С. 181–184. |