Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Модель інноваційного процесу педагога

Мосіюк О. О. (2012) Модель інноваційного процесу педагога. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 66. С. 181–184. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 40.pdf]
Preview
Текст
40.pdf

Завантажити (256kB) | Preview

Анотація

У статті з’ясовано походження поняття "інновація". Охарактеризовано співвідношення дефініцій інноваційного педагогічного та інноваційного освітнього процесів. Запропоновано модель інноваційного процесу педагога як відкритої системи, що визначає основні напрями впливу на процес продукування інновацій, та вказано її кардинальні елементи. Визначено основні напрями подальших перспективних психолого-педагогічних досліджень із впровадження навчально-виховних інноваційних технологій.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Тетяна Кучерук
Дата подачі: 19 Бер 2013 10:58
Оновлення: 31 Серп 2016 19:23
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9330
ДСТУ 8302:2015: Мосіюк О. О. Модель інноваційного процесу педагога. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 66. С. 181–184.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу