Москалюк А. М. (2012) ВПЛИВ ПРЕДМЕТІВ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО ЦИКЛУ НА ЕМОЦІЙНО-ЕСТЕТИЧНИЙ РОЗВИТОК МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № " 66. С. 185–188.
Preview
41s.pdf
Завантажити (256kB) | Preview
Анотація
У статті розкрито концептуальні засади викладання предметів художньо-естетичного циклу та їх вплив на емоційно-естетичний розвиток молодших школярів. Визначаючи теоретичні та методичні основи викладання предметів художньо-естетичного циклу, розглянуто мету, завдання, структуру заняття та визначено перспективи подальшого розвитку емоційно-естетичних відчуттів молодших школярів за допомогою різних видів мистецтв.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Тетяна Кучерук |
Дата подачі: | 19 Бер 2013 10:59 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 03:51 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9332 |
ДСТУ 8302:2015: | Москалюк А. М. ВПЛИВ ПРЕДМЕТІВ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО ЦИКЛУ НА ЕМОЦІЙНО-ЕСТЕТИЧНИЙ РОЗВИТОК МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № " 66. С. 185–188. |