Гончарук В. В. (2012) ІСТОРИКО-ФІЛОСОФСЬКІ ПОГЛЯДИ НАРОДІВ НА ПРОБЛЕМУ РОЗВИТКУ ОСВІТИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 66. С. 194–197.
42ts.pdf
Завантажити (277kB) | Preview
Анотація
Статтю присвячено аналізу особливостей формування освіти у різних народів з давніх часів до сьогодення. Показано взаємозалежність між формуванням та розвитком освіти від розвитку суспільства та домінуючих ціннісних вимірів людського життя. Розглянуто історико-філософський підхід у становленні систем освіти, що забезпечує визначення закономірностей та напрямів удосконалення сучасної системи освіти і, насамперед, її управлінської складової. Охарактеризовано історичне підґрунтя для формування сучасних підходів розвитку управління освітою на державно-громадських засадах.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Тетяна Кучерук |
Дата подачі: | 19 Бер 2013 11:00 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 03:52 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9334 |
ДСТУ 8302:2015: | Гончарук В. В. ІСТОРИКО-ФІЛОСОФСЬКІ ПОГЛЯДИ НАРОДІВ НА ПРОБЛЕМУ РОЗВИТКУ ОСВІТИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 66. С. 194–197. |