Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Педагогічна практика як важлива передумова становлення майбутнього вчителя-класовода

Підгурська В. Ю. (2013) Педагогічна практика як важлива передумова становлення майбутнього вчителя-класовода. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 68. С. 3–8. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (335kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто педагогічну практику як складову навчально-виховного процесу, що покликана навчити
студентів застосовувати науково-теоретичні знання з педагогіки, психології, фахових методик, а також
удосконалювати відповідні практичні навички. Зроблено історико-педагогічний аналіз практичної підготовки
майбутніх учителів, виділено періоди становлення і розвитку системи педагогічної практики. З’ясовано, що
найбільш ефективною, є практика, яка має неперервний характер, тобто здійснюється на всіх етапах
навчання. Визначено, що педагогічну практику варто розглядати як сприятливе середовище для формування
комунікативних професійних умінь майбутніх педагогів.

Тип ресурсу: Стаття
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 16 Трав 2013 08:20
Оновлення: 08 Лют 2016 22:21
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9444
ДСТУ 8302:2015: Підгурська В. Ю. Педагогічна практика як важлива передумова становлення майбутнього вчителя-класовода. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 68. С. 3–8.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу