Підгурська В. Ю. (2013) Педагогічна практика як важлива передумова становлення майбутнього вчителя-класовода. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 68. С. 3–8. ISSN 2076-6173.
1.pdf
Завантажити (335kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто педагогічну практику як складову навчально-виховного процесу, що покликана навчити
студентів застосовувати науково-теоретичні знання з педагогіки, психології, фахових методик, а також
удосконалювати відповідні практичні навички. Зроблено історико-педагогічний аналіз практичної підготовки
майбутніх учителів, виділено періоди становлення і розвитку системи педагогічної практики. З’ясовано, що
найбільш ефективною, є практика, яка має неперервний характер, тобто здійснюється на всіх етапах
навчання. Визначено, що педагогічну практику варто розглядати як сприятливе середовище для формування
комунікативних професійних умінь майбутніх педагогів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 16 Трав 2013 08:20 |
Оновлення: | 08 Лют 2016 22:21 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9444 |
ДСТУ 8302:2015: | Підгурська В. Ю. Педагогічна практика як важлива передумова становлення майбутнього вчителя-класовода. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 68. С. 3–8. |