Ковальова Т. П. (2013) ЦІННІСНА СТРУКТУРА СУЧАСНОГО ПОЛІТИЧНОГО ДИСКУРСУ (НА МАТЕРІАЛІ СЛОГАНІВ НІМЕЦЬКОЇ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (68). С. 81–86. ISSN 2076-6173.
18.pdf
Завантажити (370kB) | Preview
Анотація
У даній статті на основі аналізу лексичного складу слоганів політичної реклами здійснено дослідження
ціннісної структури сучасного німецького політичного дискурсу. З’ясовано, що ціннісно орієнтованими
семантичними домінантами виступають поняття: робота, соціальна захищенність, Німеччина, Європа,
захист навколишнього середовища, освіта та мир. Розглянуто особливості конкретизації даних ціннісних
пріоритетів у слоганах основних політичних партій ФРН, визначено їх комунікативно-прагматичні функції та
роль у формуванні іміджу конкретної політичної партії.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 18 Трав 2013 10:22 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 04:03 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9484 |