Ковальова Т. П. (2013) ЗАСОБИ РЕАЛІЗАЦІЇ ТАКТИКИ ПРИХОВАНОГО ВПЛИВУ В РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ (НА МАТЕРІАЛІ СЛОГАНІВ НІМЕЦЬКОМОВНОЇ КОМЕРЦІЙНОЇ РЕКЛАМИ). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 67. С. 202–206. ISSN 2076-6173.
Preview
42.pdf
Завантажити (294kB) | Preview
Анотація
У даній статті здійснено аналіз засобів експлікації прихованого впливу в слоганах німецькомовної комерційної
реклами. Застосовано міждисциплінарний підхід, який враховує дослідження методів прихованого впливу на
психологічному та соціально-психологічному рівні. Виявлено імпліцитні засоби реалізації функції впливу, які
базуються на апеляції до фундаментальних потреб адресата у комунікації та соціальних зв’язках.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 07 Черв 2013 06:02 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 04:16 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9588 |
ДСТУ 8302:2015: | Ковальова Т. П. ЗАСОБИ РЕАЛІЗАЦІЇ ТАКТИКИ ПРИХОВАНОГО ВПЛИВУ В РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ (НА МАТЕРІАЛІ СЛОГАНІВ НІМЕЦЬКОМОВНОЇ КОМЕРЦІЙНОЇ РЕКЛАМИ) . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 67. С. 202–206. |