Бобрицька В. І., Процька С. М. (2013) ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО- КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ГУМАНІТАРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 69. С. 58–61. ISSN 2076-6173.
10.pdf
Завантажити (259kB) | Preview
Анотація
У статті охарактеризовано поняттєво-категорійний апарат досліджуваного аспекту означеної
проблеми. Виокремлено організаційно-педагогічні умови застосування інформаційно-комунікаційних
технологій у процесі професійної підготовки студентів гуманітарних спеціальностей. Визначено, що
виокремлення комплексу організаційно-педагогічних умов застосування ІКТ сприяє ефективному
опануванню професією на етапі навчання у ВНЗ, підвищенню мотивації до навчальної діяльності та
забезпеченню широкої комунікації між викладачем і студентом.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 01 Жовт 2013 11:52 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 04:27 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9753 |
ДСТУ 8302:2015: | Бобрицька В. І., Процька С. М. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО- КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ГУМАНІТАРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 69. С. 58–61. |