Васьківська Г. О. (2013) МЕТАПРЕДМЕТНИЙ ПІДХІД У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ЗНАНЬ ПРО ЛЮДИНУ В СТАРШОКЛАСНИКІВ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 69. С. 70–74. ISSN 2076-6173.
13.pdf
Завантажити (275kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто актуальність проблеми реалізації метапредметного підходу в процесі формування
системи знань про людину. Досліджено потенційні можливості знань про людину для підготовки
старшокласників до самостійного життя за умови реалізації метапредметного підходу в змісті
освіти. Розкрито деякі дидактичні умови метапредметного підходу до формування системи знань про
людину в учнів старшої школи. Наголошено, що використання метапредметного підходу в сучасному
навчальному процесі дає змогу переорганізовувати навчальні курси, включаючи сучасні питання,
завдання й проблеми, у тому числі значущі для молоді. Завдяки цьому учні краще розумітимуть процеси
становлення наукових і практичних знань.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 01 Жовт 2013 12:21 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 04:27 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9756 |
ДСТУ 8302:2015: | Васьківська Г. О. МЕТАПРЕДМЕТНИЙ ПІДХІД У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ЗНАНЬ ПРО ЛЮДИНУ В СТАРШОКЛАСНИКІВ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 69. С. 70–74. |