Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ТЕОРЕТИКО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЛІ ВИКЛАДАЧА-НАСТАВНИКА В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ ТЕХНІЧНОГО НАПРЯМКУ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ТИПУ ''КОЛЕДЖ''

Калушка В. П. (2013) ТЕОРЕТИКО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЛІ ВИКЛАДАЧА-НАСТАВНИКА В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ ТЕХНІЧНОГО НАПРЯМКУ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ТИПУ ''КОЛЕДЖ''. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 69. С. 89–92. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 17.pdf]
Preview
Текст
17.pdf

Завантажити (268kB) | Preview

Анотація

У статті розкрито питання формування основних аспектів підготовки бакалаврів технічного профілю
до їх професійної діяльності та наведено основні етапи розробки теоретичної моделі цієї підготовки в
умовах коледжу. Розглянуто питання теоретико-педагогічної ролі викладача-наставника в процесі
фахової підготовки студентів вищих навчальних закладів І-ІІ рівня акредитації. Значну увагу приділено
розвитку особистісних якостей та соціально-педагогічному супроводу студентів, а саме процесу
реалізації креативного його потенціалу та ролі при цьому тьютора (викладача-наставника).

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 02 Жовт 2013 05:53
Оновлення: 15 Серп 2015 04:28
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9760
ДСТУ 8302:2015: Калушка В. П. ТЕОРЕТИКО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЛІ ВИКЛАДАЧА-НАСТАВНИКА В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ ТЕХНІЧНОГО НАПРЯМКУ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ТИПУ ''КОЛЕДЖ''. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 69. С. 89–92.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу