Калушка В. П. (2013) ТЕОРЕТИКО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЛІ ВИКЛАДАЧА-НАСТАВНИКА В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ ТЕХНІЧНОГО НАПРЯМКУ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ТИПУ ''КОЛЕДЖ''. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 69. С. 89–92. ISSN 2076-6173.
17.pdf
Завантажити (268kB) | Preview
Анотація
У статті розкрито питання формування основних аспектів підготовки бакалаврів технічного профілю
до їх професійної діяльності та наведено основні етапи розробки теоретичної моделі цієї підготовки в
умовах коледжу. Розглянуто питання теоретико-педагогічної ролі викладача-наставника в процесі
фахової підготовки студентів вищих навчальних закладів І-ІІ рівня акредитації. Значну увагу приділено
розвитку особистісних якостей та соціально-педагогічному супроводу студентів, а саме процесу
реалізації креативного його потенціалу та ролі при цьому тьютора (викладача-наставника).
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 02 Жовт 2013 05:53 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 04:28 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9760 |
ДСТУ 8302:2015: | Калушка В. П. ТЕОРЕТИКО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЛІ ВИКЛАДАЧА-НАСТАВНИКА В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ ТЕХНІЧНОГО НАПРЯМКУ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ТИПУ ''КОЛЕДЖ''. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 69. С. 89–92. |