Сбруєва А. А. (2005) Теоретичні підходи до оцінки ефективності освітніх реформ (з досвіду порівняльно-педагогічних досліджень). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 25. С. 44–49.
Preview
05saaeor.pdf
Завантажити (154kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано провідні концептуальні підходи до оцінки ефективності освітніх реформ у теорії освіти розвинених англомовних країн. Сформульовано авторську модель оцінки результатів сучасних стандартоорієнтованих освітніх реформ. Зроблено висновки про труднощі та суперечності процесу оцінки результатів реформ.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | І.М. Гінгін |
Дата подачі: | 08 Груд 2008 13:59 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 14:31 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/985 |
ДСТУ 8302:2015: | Сбруєва А. А. Теоретичні підходи до оцінки ефективності освітніх реформ (з досвіду порівняльно-педагогічних досліджень). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 25. С. 44–49. |