Підгурська В. Ю., Поліщук Т. В (2013) Мовнокомунікативні вміння як складова професійного мовлення майбутнього вчителя початкових класів. Проблеми філології в педагогічному дискурсі: збірник наукових праць (за матеріалами семінарів, проведених Експериментально-тематичним центром навчальної та науково-дослідницької діяльності ЖДУ ім. І. Франка в 2012-2013 н.р.) / За ред. К. Я. Климової.. С. 66–70.
Підгурська_В.pdf
Завантажити (326kB) | Preview
Анотація
передачі знань. Існує пряма залежність між мовнокомунікативними вміннями педагога й успішністю сприйняття і запам’ятовування знань учнями. Мовлення вчителя може зробити це сприйняття доступним і цікавим, а може й ускладнити його. Мова має не тільки інформувати, але й впливати на свідомість, почуття учнів, спонукати їх до міркування, до вчинку. Тому вчитель постійно має міркувати над змістом сказаного, над темпом, ритмом, логікою.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Мовнокомунікативні вміння,функції мови, педагогічне мовлення, педагогічне мовлення |
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Н.І. Бєлова |
Дата подачі: | 11 Жовт 2013 11:36 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 04:47 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9934 |
ДСТУ 8302:2015: | Підгурська В. Ю., Поліщук Т. В Мовнокомунікативні вміння як складова професійного мовлення майбутнього вчителя початкових класів. Проблеми філології в педагогічному дискурсі: збірник наукових праць (за матеріалами семінарів, проведених Експериментально-тематичним центром навчальної та науково-дослідницької діяльності ЖДУ ім. І. Франка в 2012-2013 н.р.) / За ред. К. Я. Климової. 2013.. С. 66–70. |