Левківська О. А. (2013) Вивчення класифікації фразеологізмів у курсі «Сучасна українська мова з практикумом» за напрямом «Початкова освіта». Проблеми філології в педагогічному дискурсі: збірник наукових праць (за матеріалами семінарів, проведених Експериментально-тематичним центром навчальної та науково-дослідницької діяльності ЖДУ ім. І. Франка в 2012-2013 н.р.) / За ред. К. Я. Климової. С. 109–113.
Левківська_О.pdf
Завантажити (335kB) | Preview
Анотація
Знання української фразеології – необхідна складова частина мовнокомунікативної компетенції майбутніх учителів початкових класів. Програма навчальної дисципліни «Сучасна українська мова з практикумом» за напрямом «Початкова освіта» передбачає засвоєння не тільки загальних понять про фразеологічні одиниці, а й уміння визначати їх тип за співвідносністю семантики всього вислову до значення його компонентів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Українська фразеологія, мовнокомунікативна компетенція, класифікація |
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Н.І. Бєлова |
Дата подачі: | 11 Жовт 2013 11:29 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 04:48 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9941 |