Ресурси де є Автор Єремеєва В. М.
Стаття
Вербівський Д. С., Франовський А. Ц., Єремеєва В. М. (2018) ІКТ-підтримка в реалізації рейтингового оцінювання навчальних досягнень майбутніх учителів фізико-математичного профілю. Науковий часопис НПУ ім. М.П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: Реалії та перспективи (64).
Єремеєва В. М. (2015) Проблема індивідуального підходу до особистості у зарубіжній педагогіці: історичний аспект. Проблеми освіти: збірник наукових праць (84). С. 131–134.
Єремеєва В. М. (2015) Використання гуманістично-орієнтованого підходу у процесі професійної підготовки майбутніх учителів. Проблеми освіти: Наук-метод. зб. (85). С. 81–85.
Єремеєва В. М. (2014) Особливості використання авторської технології підготовки майбутніх учителів до індивідуалізації навчання учнів. Професійна педагогічна освіта: становлення і розвиток педагогічного знання: монографія. С. 334–362.
Єремеєва В. М. (2014) Гуманістично-орієнтований підхід у процесі навчання майбутніх учителів як чинник їх професійного зростання. Андрагогічний вісник: Наукове електронне періодичне видання (5). С. 145–151.
Єремеєва В. М., Толстова О. В. (2012) До проблеми формування культури особистості в контексті гуманітаризації освіти. Естетичне виховання дітей та молоді: теорія, практика, перспективи розвитку: збірник наукових праць / за ред. О. А. Дубасенюк, Н. Г. Сидорчук. С. 227–230.
Єремеєва В. М. (2009) Розробка та впровадження педагогічної технології підготовки майбутніх учителів до індивідуалізації навчання учнів. Професійна педагогічна освіта: інноваційні технології та методики: Монографія. С. 190–213.
Єремеєва В. М. (2008) Проблема розробки та впровадження моделей інноваційних технологій підготовки майбутнього вчителя. Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку: Монографія : Вид. 2-е, доп.. С. 328–335.
Єремеєва В. М. (2006) Проблема розробки та впровадження моделей інноваційних технологій підготовки майбутнього вчителя. Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку: Монографія. С. 296–303.
Єремеєва В. М. (2005) Історичний аспект проблеми індивідуалізації навчання у зарубіжній педагогіці. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). С. 113–115.
Єремеєва В. М. (2004) Сучасний стан підготовки вчителів загальноосвітніх шкіл до індивідуалізації навчання учнів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (14). С. 15–18.
Єремеєва В. М. (2004) Технологія вивчення основ курсу дидактики. Освітні технології у процесі викладання навчальних дисциплін /За ред. О.А. Дубасенюк: Зб. наук. праць.. С. 69–78.
Єремеєва В. М. (2003) Експериментальна програма перевірки ефективності впровадження педагогічної технології підготовки майбутніх учителів до індивідуалізації навчання учнів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (11). С. 40–42.
Єремеєва В. М. (2003) Особливості підготовки майбутніх учителів до індивідуалізації навчання учнів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (12). С. 150–153.
Єремеєва В. М. (2003) Підготовка вчителя до здійснення індивідуального підходу (20-40 роки XX століття). Національна освіта у контексті творчості А. Макаренка: Зб. наук. праць. С. 119–122.
Єремеєва В. М. (2002) Проблема особистісно орієнтованої підготовки вчителя у педагогічній спадщині І.Огієнка. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (9). С. 46–48.
Єремеєва В. М. (2001) Історичні тенденції розвитку базових педагогічних понять теорії індивідуалізації навчання як особливої організації процесу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (8). С. 50–55.
Єремеєва В. М. (2000) Проектування та організація педагогічної технології підготовки майбутніх учителів до індивідуалізації навчання учнів основної школи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (6). С. 219–221.
Книга
Вітвицька С. С., Єремеєва В. М. (2017) Педагогіка. Навчальний посібник для студентів університетів заочної форми навчання та непедагогічного профілю. Педагогіка . ФОП Левковець Н.М., Житомир, Україна.
Дубасенюк О. А., Вітвицька С. С., Антонова О. Є., Сидорчук Н. Г., Єремеєва В. М., Березюк О. С., Кузьмина Н. В., Чернілевський Д. В., Огнев'юк В. О. (2015) Проблеми освіти: збірник наукових праць. Житомир-Київ.
Єремеєва В. М. (2012) Педагогіка. Загальний курс. ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.
Розділ книги
Єремеєва В. М. (2015) Індивідуалізація як перспективний спосіб створення технологічних систем професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя. In: Професійна педагогічна освіта: системні дослідження : монографія. Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, С. 210–230.
Єремеєва В. М. (2001) Технологія вивчення основ дидактики. In: Технології професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів. Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, С. 79–140.
Навчальний матеріал
Антонова О. Є., Єремеєва В. М., Мирончук Н. М. (2018) Методика організації науково-педагогічних досліджень студентів. [Навчальний матеріал]