Ресурси де є автор Башманівський Д. В.
Групувати за: Тип ресурсу | Не групувати
Перейти до: Стаття
Кількість ресурсів: 3.
Стаття
Башманівський Д. В. (2020) Соціальна реклама як чинник реформування українського суспільства в умовах європеїзації. Україна і ЄС: політико-правові перспективи інтеграції.. С. 91–93.
Башманівський Д. В. (2019) Трансформація реклами в сучасному філософсько-освітньому просторі. Практична філософія. № 71. С. 3–7. ISSN 2415-8690.
Башманівський Д. В. (2018) Міжкультурна комунікація в рекламних текстах сучасних ЗМІ. Гілея: науковий вісник. Збірник наукових праць / Гол. ред. В.М. Вашкевич. Т. 139, № 2. С. 121–124. ISSN 2076-1554.