Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Ресурси де є Автор Башманівський Д. В.

Виберіть формат: [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Групувати за: Тип ресурсу | Не групувати
Перейти до: Стаття
Кількість ресурсів: 3.

Стаття

Башманівський Д. В. (2020) Соціальна реклама як чинник реформування українського суспільства в умовах європеїзації. Україна і ЄС: політико-правові перспективи інтеграції. С. 91–93.

Башманівський Д. В. (2019) Трансформація реклами в сучасному філософсько-освітньому просторі. Практична філософія (71). С. 3–7. ISSN 2415-8690.

Башманівський Д. В. (2018) Міжкультурна комунікація в рекламних текстах сучасних ЗМІ. Гілея: науковий вісник. Збірник наукових праць / Гол. ред. В.М. Вашкевич, 139 (2). С. 121–124. ISSN 2076-1554.

Цей список був створений Wed Jul 16 22:52:32 2025 EEST.