Ресурси де є Автор Денисевич О. В.
Стаття
Денисевич О. В. (2019) Телебачення як предмет психолінгвістичного аналізу. Вісник Книжкової палати. № 4. С. 43–45. ISSN 2076-9326.
Денисевич О. В. (2018) Радіо в мовній картині світу українців. Образ. № 3 (29). С. 29–35.
Денисевич О. В. (2018) Асоціативне поле слова-стимулу "газета" в мовній картині світу українців. Вісник Книжкової палати. № 8. С. 29–31.
Денисевич О. В. (2016) Лексика реклами у психолінгвістичному дослідженні. Zbiór artykułów naukowych.. С. 68–73.
Денисевич О. В. (2016) Типи вербальних зв'язків в асоціативних полях рекламної лексики. Типологія та функції мовних одиниць. № 1 (5). С. 41–51.
Денисевич О. В. (2016) Польські та українські студенти: спроба ментального зіставлення. Fundacja Wolność i Demokracja..
Денисевич О. В. (2016) Лексичне та асоціативне значення стимулу ПІАР. Сучасний мас-медійний простір: матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції.. С. 295–299.
Денисевич О. В. (2016) Специфіка структури асоціативних полів рекламної лексики. Психолінгвістика. № 20 (2). С. 30–39.
Денисевич О. В. (2014) Професійна картина світу українських та польських студентів: порівняльний аспект. Сборник научных докладов: Наука сегодня: теория, методология, практика. – Часть 5.. С. 71–75.
Денисевич О. В., Недашківська Т. Є. (2014) Емоційність рекламної лексики (на матеріалі вільного асоціативного експерименту). Український інформаційний простір: Науковий журнал. – Число 2... С. 270–276.
Недашківська Т. Є., Денисевич О. В. (2014) Медіа та рекламна картини світу: спільне та відмінне. Український інформаційний простір. № 2. С. 270–276.
Денисевич О. В. (2014) Studia nad słownictwem reklamy w językowym obrazie świata Ukraińców. Młodzi o języku – Uniwersytet Warszawski.. С. 331–335.
Денисевич О. В. (2012) Реклама: від стимулу до реакції. Наукові записки. Серія "Філологічна". № 24. С. 58–61.
Денисевич О. В. (2011) Психосемантичні особливості асоціативного поля стимула реклама. Психолінгвістика: [зб. наук. праць ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди"].. С. 100–106.
Денисевич О. В. (2011) Вільний асоціативний експеримент як засіб дослідження особливостей формування мовної картини світу. Психолінгвістика: [зб. наук. праць ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди"]. № 7. С. 92–97.
Денисевич О. В. (2011) Проблеми дослідження рекламної лексики у мовній картині світу українців. МОВА І КУЛЬТУРА (Науковий журнал). Т. ІІ. С. 189–194.
Денисевич О. В. (2010) Вільний асоціативний експеримент як засіб дослідження соціального портрету. Волинь-Житомирщина.. С. 334–340.
Денисевич О. В. (2009) Професійність очима польських та українських студентів. Магістратура ХХІ століття: досвід, проблеми, перспективи: Збірник науково-методичних праць студентів магістратури / За редакцією канд. пед. наук, проф. кафедри педагогіки Вітвицької С. С... С. 36–40.
Інше
Денисевич О. В. (2015) Лексика реклами в структурі мовної картини світу українців. Луцьк.