Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Ресурси де є Автор Концедайло В. В.

Виберіть формат: [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Групувати за: Тип ресурсу | Не групувати
Перейти до: Стаття
Кількість ресурсів: 7.

Стаття

Концедайло В. В. (2018) Розробка моделі використання ігрових симуляторів для формування професійних компетентностей майбутніх інженерів-програмістів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 1 (92). С. 90–96. ISSN 2076-6173.

Концедайло В. В., Вакалюк Т. А. (2018) Загальна структура методики застосування ігрових симуляторів для формування професійних м’яких компетентностей майбутніх інженерів-програмістів. Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України: Збірник матеріалів наукової конференції.. С. 141–145.

Концедайло В. В., Вакалюк Т. А. (2018) Критерії добору ігрових симуляторів для формування професійних компетентностей майбутніх інженерів-програмістів. Інформаційні технології і засоби навчання.. № 3 (65). С. 133–151.

Концедайло В. В. (2017) Критерії, показники та рівні сформованості професійних м’яких компетентностей майбутніх інженерів-програмістів. Збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2017».. С. 271–276.

Концедайло В. В. (2017) Теоретичне обґрунтування моделі застосування ігрових симуляторів у формуванні професійних м’яких компетентностей майбутніх інженерів-програмістів. Актуальні питання сучасної інформатики. № 5. С. 263–265.

Концедайло В. В. (2016) Необхідність формування нетехнічних навичок у майбутніх інженерів-програмістів у процесі професійної підготовки. Тези доповідей VIII Міжнародної науково-технічної конференції «Інформаційно-комп’ютерні технології – 2016».. С. 238–239.

Концедайло В. В. (2016) Взаємопов'язаність понять «Серйозні ігри» та симуляції з розробки програмного забезпечення. Актуальні питання сучасної інформатики. Т. 3. С. 123–126.

Цей список був створений Mon Jul 28 18:35:37 2025 EEST.