Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Ресурси де є «Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання» і рік «2004»

Виберіть формат: [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Групувати за: Автор | Тип ресурсу | Не групувати
Кількість ресурсів: 16.

Вискушенко А. П., Корбут Г. О., Памірський М. С., Гирин В. К. (2004) ЧИСЕЛЬНІСТЬ ПТАХІВ РІЗНИХ БІОТОПІВ ПІВДЕННОГО ПОЛІССЯ ЖИТОМИРЩИНИ. Облік птахів: підходи, методики, результати. С. 209–211.

Кравець О. Є., Памірська Л. Ю. (2004) Використання проблемних текстів по спеціальності як засіб формування комунікативної компетенції у студентів немовних вузів на старшому етапі вивчення іноземної мови. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 15. С. 50–53.

Кузнєцова І. В. (2004) Про один із сучасних підходів до вивчення іноземних мов у ВНЗ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 19. С. 158–159.

Кузнєцова І. В., Зимовець О. А., Кравець О. Є., Кухарьонок С. С., Памірський М. С., Памірська Л. Ю., Шабадей Н. П. (2004) Ваша англійська мова: практикум з англійської мови для студентів І курсу неспеціальних факультетів. Видавництво ЖДУ ім. І.Франка.

Кузнєцова Г. В. (2004) Семантичне зрушення у фразеологічній одиниці як засіб текстоформування (когнітивний аспект). Вісник Житомирського педагогічного університету. № 16. С. 116–119.

Кузнєцова Г. В. (2004) Аналіз семантичних зрушень у фразеологізмах сучасної англійської мови. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 14. С. 147–151.

Кузнєцова Г. В. (2004) Контекстуальне переосмислення фразеологічних одиниць у художньому тексті. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 17. С. 169–171.

Кузнєцова Г. В. (2004) Про види семантичних зрушень у фразеологізмах ( на матеріалі сучасної англомовної прози ). Вісник Київського національного лінгвістичного університету.. Т. 7, № 1. С. 150–157.

Кухарьонок С. С., Пашинська В. В. (2004) Формування основ соціокультурної компетенції студентів неспеціальних факультетів на заняттях з іноземної мови у вищих навчальних закладах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 19. С. 160–162.

Литньова І. Ф. (2004) Тести як продуктивний засіб контролю рівня сформованості вмінь писемного мовлення у студентів першого курсу університету. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 19. С. 163–168.

Мельниченко Р. К., Памірський М. С. (2004) Каріотипи молюсків роду Batavusiana (Bivalvia, Unioidae) фауни України. Еколого-функціональні та фауністичні аспекти дослідження молюсків, їх роль у біондикації стану навколишнього середовища. С. 115–118.

Мисечко О. Є. (2004) Поняття стратегічної компетенції у змісті сучасної професійної підготовки вчителя іноземної мови у ВНЗ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 19. С. 174–178.

Памірська Л. Ю., Памірський М. С. (2004) Використання автентичних текстів як засобу формування професійної компетенції у студентів соціально-психологічного факультету на старшому етапі вивчення іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 19. С. 198–201.

Памірський М. С., Памірська Л. Ю. (2004) Навчання читання автентичних текстів з фаху студентів немовних спеціальностей (на прикладі соціально-психологічного факультету університету). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 17. С. 13–15.

Памірський М. С., Памірська Л. Ю. (2004) Психолого-педагогічна література англійською мовою: інструктивно-методичні матеріали для студентів соціально-психологічного та педагогічного факультетів. Видавництво ЖДУ ім. І.Франка.

Ряснянська М. М. (2004) Мотиви екзистенції в п’єсі Едварда Олбі «Історія з зоопарку» («The Zoo Story»). Вісник Житомирського педагогічного університету. № 15. С. 187–188.

Цей список був створений Mon Sep 15 21:15:32 2025 EEST.