Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Ресурси де є «Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання» і рік «2007»

Виберіть формат: [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Групувати за: Автор | Тип ресурсу | Не групувати
Кількість ресурсів: 18.

Андрійчук Н. М. (2007) Видатні українські вчені – вчителі народних шкіл і організатори педагогічної освіти. Вісник Прикарпатського університету. Педагогіка.. С. 59–65.

Білошицька Т. Ю. (2007) Педагогічне консультування у попередженні конфліктів між викладачем та учнями. Матеріали міжрегіональної науково-практичної конференції молодих дослідників «Проблема духовності сучасної молоді: реалії та перспективи».. С. 125–128.

Волощук А. М. (2007) Молодший етап мовного ВНЗ як етап вирівнювання комунікативних вмінь старшої школи. Проблеми професійної підготовки майбутніх вчителів в умовах ступеневої педагогічної освіти..

Волощук А. М. (2007) Психологічний аспект формування лінгвокраїнознавчої компетенції студентів початкового етапу ВНЗ. Проблеми педагогічної освіти в полі культурному просторі України.. С. 96–100.

Козловський О. Ю., Корбут Г. О., Памірський М. С. (2007) ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА ТА ВИХОВАННЯ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ГЕОГРАФІЇ ТА КРАЄЗНАВСТВА. ЕКОЛОГІЯ: ВЧЕНІ У ВИРІШЕННІ ПРОБЛЕМИ ОСВІТИ, НАУКИ І ПРАКТИКИ.. С. 242–246.

Корбут Г. О., Вискушенко А. П., Муж Г. В., Міхеєва Г. М., Юрик Л. О., Памірський М. С., Дудар М. І. (2007) Екологічні проблеми в світлі сучасної філософії. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 32. С. 211–215.

Корбут Г. О., Памірський М. С. (2007) НА ВШАНУВАННЯ ПАМ’ЯТІ І.І.ОГІЄНКА. Проблеми українського державотворення: історія і сучасність.. С. 194–197.

Кузнєцова І. В., Кухарьонок С. С. (2007) Сучасна Європа: історія. Житомирський держаний університет ім. І. Франка.

Кузнєцова І. В., Солопій В. В. (2007) ТЕКСТОФОРМУЮЧА РОЛЬ СТИЛІСТИЧНИХ КОНВЕРГЕНЦІЙ У РОМАНІ АЙРІС МЕРДОК «ЗАМОК НА ПІСКУ». Збірник Тез ХХХІІ науково-практичної міжвузівської конференції, присвяченої Дню університету. 14-16 березня 2007.. С. 232–233.

Литньова Т. В. (2007) Контент-аналіз понятійного змісту цільового компонента навчання іноземних мов. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 33. С. 80–84.

Литньова Т. В. (2007) До питання про тлумачення змісту цільового компонента навчання іноземних мов. Іноземна мова як фактор входження в міжнародний освітній простір : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 15–16 черв. 2007 р... С. 57–59.

Мисечко О. Є. (2007) Підготовка майбутніх учителів іноземних мов в історії університетської педагогічної освіти в Україні (ХІХ-поч.ХХ ст.). Вісник Глухівського державного педагогічного університету. Серія «Педагогічні науки». № 7. С. 139–146.

Мисечко О. Є., Войналович Л. П. (2007) Становлення освітніх закладів по підготовці вчительських кадрів для шкіл національних меншин в Україні в 20-х роках ХХ століття. Національний Університет "Острозька Академія". Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка". № 9. С. 326–333.

Памірська Л. Ю., Памірський М. С. (2007) Вивчення іноземних мов у польській національній школі у контексті політики коренізації на Волині. Українська полоністика. № 3-4. С. 130–135.

Папіжук В. О. (2007) Європейська інтеграція як чинник реформування змісту шкільної освіти у Франції. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 31. С. 143–146.

Свириденко І. М. (2007) Вірність як моральна категорія. Наукові записки : зб. наук. статей Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. № 67. С. 181–187.

Свириденко І. М. (2007) Вірність як моральна категорія. Наукові записки: зб. наук. статей Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова / укл.: П. В. Дмитренко, Л. Л. Макаренко.. С. 181–187.

Статкевич А. Г. (2007) Деякі особливості організації навчального процесу у Відкритому університеті Великої Британії. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 32. С. 87–89.

Цей список був створений Tue Sep 9 19:14:07 2025 EEST.