Ресурси де є установа Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання" і є рік 2007

перехід на Верхній рівень
Виберіть формат: [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Групувати за: Автор | Тип ресурсу | Не групувати
Кількість ресурсів: 18.

Андрійчук Н. М. (2007) Видатні українські вчені – вчителі народних шкіл і організатори педагогічної освіти. Вісник Прикарпатського університету. Педагогіка. С. 59–65.

Білошицька Т. Ю. (2007) Педагогічне консультування у попередженні конфліктів між викладачем та учнями. Матеріали міжрегіональної науково-практичної конференції молодих дослідників «Проблема духовності сучасної молоді: реалії та перспективи». С. 125–128. (Неопублікований)

Волощук А. М. (2007) Молодший етап мовного ВНЗ як етап вирівнювання комунікативних вмінь старшої школи. Проблеми професійної підготовки майбутніх вчителів в умовах ступеневої педагогічної освіти.

Волощук А. М. (2007) Психологічний аспект формування лінгвокраїнознавчої компетенції студентів початкового етапу ВНЗ. Проблеми педагогічної освіти в полі культурному просторі України. С. 96–100.

Козловський О. Ю., Корбут Г. О., Памірський М. С. (2007) ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА ТА ВИХОВАННЯ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ГЕОГРАФІЇ ТА КРАЄЗНАВСТВА. ЕКОЛОГІЯ: ВЧЕНІ У ВИРІШЕННІ ПРОБЛЕМИ ОСВІТИ, НАУКИ І ПРАКТИКИ. С. 242–246. (Неопублікований)

Корбут Г. О., Вискушенко А. П., Муж Г. В., Міхеєва Г. М., Юрик Л. О., Памірський М. С., Дудар М. І. (2007) Екологічні проблеми в світлі сучасної філософії. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (32). С. 211–215. ISSN 2076-6173

Корбут Г. О., Памірський М. С. (2007) НА ВШАНУВАННЯ ПАМ'ЯТІ І.І.ОГІЄНКА. Проблеми українського державотворення: історія і сучасність. С. 194–197.

Кузнєцова І. В., Кухарьонок С. С. (2007) Сучасна Європа: історія. Житомирський держаний університет ім. І. Франка.

Кузнєцова І. В., Солопій В. В. (2007) ТЕКСТОФОРМУЮЧА РОЛЬ СТИЛІСТИЧНИХ КОНВЕРГЕНЦІЙ У РОМАНІ АЙРІС МЕРДОК «ЗАМОК НА ПІСКУ». Збірник Тез ХХХІІ науково-практичної міжвузівської конференції, присвяченої Дню університету. 14-16 березня 2007. С. 232–233.

Литньова Т. В. (2007) До питання про тлумачення змісту цільового компонента навчання іноземних мов. Іноземна мова як фактор входження в міжнародний освітній простір : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 15–16 черв. 2007 р.. С. 57–59.

Литньова Т. В. (2007) Контент-аналіз понятійного змісту цільового компонента навчання іноземних мов. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (33). С. 80–84. ISSN 2076-6173

Мисечко О. Є. (2007) Підготовка майбутніх учителів іноземних мов в історії університетської педагогічної освіти в Україні (ХІХ-поч.ХХ ст.). Вісник Глухівського державного педагогічного університету. Серія «Педагогічні науки» (7). С. 139–146.

Мисечко О. Є., Войналович Л. П. (2007) Становлення освітніх закладів по підготовці вчительських кадрів для шкіл національних меншин в Україні в 20-х роках ХХ століття. Національний Університет "Острозька Академія". Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка" (9). С. 326–333.

Памірська Л. Ю., Памірський М. С. (2007) Вивчення іноземних мов у польській національній школі у контексті політики коренізації на Волині. Українська полоністика (3-4). С. 130–135.

Папіжук В. О. (2007) Європейська інтеграція як чинник реформування змісту шкільної освіти у Франції. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). С. 143–146.

Свириденко І. М. (2007) Вірність як моральна категорія. Наукові записки : зб. наук. статей Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова (67). С. 181–187.

Свириденко І. М. (2007) Вірність як моральна категорія. Наукові записки: зб. наук. статей Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова / укл.: П. В. Дмитренко, Л. Л. Макаренко. С. 181–187.

Статкевич А. Г. (2007) Деякі особливості організації навчального процесу у Відкритому університеті Великої Британії. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (32). С. 87–89.

Цей список був створений Wed Jul 2 04:47:25 2025 EEST.