Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Ресурси де є «Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання» і рік «2025»

Виберіть формат: [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Групувати за: Автор | Тип ресурсу | Не групувати
Перейти до: А | Б | Д | К | Л | У | Ч
Кількість ресурсів: 29.

А

Антонов О. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6557-5548 (2025) Вивчення стану сформованості критичного мислення у здобувачів вищої освіти у процесі вивчення іноземної мови. In: Компетентнісні засади підготовки творчих майбутніх фахівців у закладах вищої освіти засобами цифрових технологій. Вид-во «Рута», Житомир, С. 114–151. ISBN 78-617-581-676-7.

Антонов О. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6557-5548 (2025) Вивчення сутності та структури критичного мислення: контент-аналіз поняття. Вісник науки та освіти. № 37. С. 922–935. ISSN 2786-6165. DOI: 10.52058/2786-6165-2025-7(37)-922-935.

Антонов О. В. (2025) Застосування методу CASE-STUDY у розвитку критичного мислення майбутніх фахівців під час вивчення іноземної мови. Нові технології навчання. № 99. С. 8–15. ISSN 2710-3560. DOI: 10.52256/2710-3560.2025.99.01.

Антонов О. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6557-5548, Антонова О. Є.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3240-6297 (2025) Вплив сучасних моделей штучного інтелекту на розвиток критичного мислення майбутніх фахівців. Актуальні питання у сучасній науці. № 37. С. 755–768. ISSN 2786-6300. DOI: 10.52058/2786-6300-2025-7(37)-755-768.

Антонов О. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6557-5548, Антонова О. Є.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3240-6297 (2025) Застосування проєктного методу у розвитку критичного мислення майбутніх фахівців. Наука і техніка сьогодні. № 48. С. 494–508. ISSN 2786-6025. DOI: 10.52058/2786-6025-2025-7(48)-494-508.

Б

Білошицька Т. Ю. (2025) Комунікативний підхід у навчанні іноземної мови студентів спеціальності «Туризм і рекреація». In: IX Міжнародна науково-практична конференція «Science in the modern world: innovations and challenges», 15-17.05.2025, Торонто, Канада. С. 470–473.

Білошицька Т. Ю.ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0576-7342 (2025) Аналіз особистісних характеристик педагога як консультанта. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). № 52. С. 146–156. ISSN 2786-4952. DOI: 10.52058/2786-4952-2025-6(52)-146-156.

Білошицька Т. Ю., Литньова Т. В. (2025) Аналіз результатів впровадження моделі професійної підготовки майбутніх учителів до педагогічного консультування. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). № 51. С. 272–283. ISSN 2786-4952. DOI: 10.52058/2786-4952-2025-5(51)-272-283.

Д

Дубасенюк О. А., Антонов О. В. (2025) Ментальна діяльність викладача вищої школи у сфері професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців. In: II Міжнародна науково-практична конференція «Наука та освіта як основа суспільного розвитку», 28 квітня 2025 р., Житомир. С. 75–79.

Дубасенюк О. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9447-4527, Антонов О. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6557-5548 (2025) Професійно-педагогічна підготовка майбутніх компетентних фахівців у контексті методології адаптивного підходу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 121. С. 5–18. ISSN 2663-6387. DOI: 10.35433/pedagogy.2(121).2025.1.

К

Коваль Д. В. (2025) Евфемістична лексика у військово-політичному дискурсі англомовних країн. In: ІІ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Мова як евристичне знаряддя реконструкції і концептуалізації світу на тлі глобалізаційних та євроінтеграційних викликів діалогу культур», 17 квітня 2025 р., Умань. С. 29–31.

Кулак В. І. (2025) Використання комп’ютерних програм у сучасному освітньому процесі та їх важливість у навчанні іноземних мов. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 120. С. 249–264. ISSN 2663-6387. DOI: 10.35433/pedagogy.1(120).2025.20.

Кулак В. І.ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2559-8435 (2025) Вивчення іноземної мови як другої: роль активної комунікації та лексичного збагачення. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 121. С. 165–181. ISSN 2663-6387. DOI: 10.35433/pedagogy.2(121).2025.12.

Кулак В. І. (2025) The role of language in understanding and overcoming communication barriers in intercultural space. In: ІІ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Мова як евристичне знаряддя реконструкції і концептуалізації світу на тлі глобалізаційних та євроінтеграційних викликів діалогу культур», 17 квітня 2025 р., Умань. С. 153–156.

Кулак В. І., Литньова Т. В. (2025) Інструктивно-методичні матеріали до практичних занять з обов’язкової освітньої компоненти «Іноземна мова за професійним спрямуванням» для підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньої програми Спеціальна освіта (логопедія). [Навчальний матеріал]

Кулак В. І., Литньова Т. В. (2025) Інструктивно-методичні матеріали до практичних занять з обов’язкової освітньої компоненти «Іноземна мова за професійним спрямуванням» для підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньої програми Середня освіта (Географія). [Навчальний матеріал]

Л

Литньова Т. В. (2025) Роль ділових ігор у формуванні іншомовної комунікативної компетентності студентів. In: VII Міжнародна науково-практична конференція «Scientific forum: theory and practice of research», January 31, 2025, Valencia, Spain. С. 263–265.

Литньова Т. В. (2025) Лінгводидактичні ігри як засіб формування іншомовної граматичної компетентності молодших школярів. Актуальні питання у сучасній науці. № 35. С. 1178–1189. ISSN 2786-6300. DOI: 10.52058/2786-6300-2025-5(35)-1178-1189.

Литньова Т. В. (2025) Відеоматеріали як засіб розвитку іншомовної комунікативної компетентності студентів немовних спеціальностей. Актуальні питання у сучасній науці. № 36. С. 1038–1048. ISSN 2786-6300. DOI: 10.52058/2786-6300-2025-6(36)-1038-1048.

Литньова Т. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5150-467X (2025) Розвиток іншомовної комунікативної компетентності студентів засобами інтерактивних технологій: теоретико-методичний аспект. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). № 53. С. 598–607. ISSN 2786-4952. DOI: 10.52058/2786-4952-2025-7(53)-598-607.

Литньова Т. В. (2025) The Content of Training of Dual-Profile Foreign Language Teachers in Ukraine. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 120. С. 93–100. ISSN 2663-6387. DOI: 10.35433/pedagogy.1(120).2025.8.

Литньова Т. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5150-467X (2025) Formation of intercultural communicative competence of students of non-linguistic specialities in the process of foreign language teaching. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). № 54. С. 26–35. ISSN 2786-4952. DOI: 10.52058/2786-4952-2025-8(54)-26-35.

Литньова Т. В., Білошицька Т. Ю. (2025) Використання інформаційно-комунікаційних засобів навчання у формуванні іншомовних лексичних компетенцій учнів початкової школи. Актуальні питання у сучасній науці. № 33. С. 830–839. ISSN 2786-6300.

У

Українець А. І. (2025) Методичні рекомендації до організації самостійної роботи з освітньої компоненти «Іноземна мова за професійним спрямуванням» для здобувачів вищої освіти освітніх програм Середня освіта (Фізична культура) та Фізична культура і спорт. [Навчальний матеріал]

Українець А. І. (2025) Розвиток професійно орієнтованого іншомовного усного мовлення студентів немовного ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації на основі ситуативних вправ. In: X Міжнародна науково-практична конференція «Sectoral research XXI: characteristics and features», 20 червня 2025 р., Chicago, USA. С. 126–128.

Українець А. І. (2025) Методичні рекомендації до організації самостійної роботи з обов’язкової освітньої компоненти «Іноземна мова за професійним спрямуванням» для здобувачів вищої освіти освітньої програми «Інформаційні системи та технології». [Навчальний матеріал]

Українець А. І.ORCID: https://orcid.org/0009-0007-1380-1746 (2025) Використання інтерактивних технологій як засобу формування комунікативних вмінь дітей дошкільного віку. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). № 52. С. 899–909. ISSN 2786-4952. DOI: 10.52058/2786-4952-2025-6(52)-899-909.

Українець А. І.ORCID: https://orcid.org/0009-0007-1380-1746 (2025) Формування комунікативного компоненту читацької компетенції учнів філологічного профілю старшої школи. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). № 52. С. 910–919. ISSN 2786-4952. DOI: 10.52058/2786-4952-2025-6(52)-910-919.

Ч

Чумак А. С. (2025) Специфіка перекладу топонімів в англомовних фільмах українською мовою. In: IV Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Recent Trends in Science», 8-9 травня 2025 р., Дніпро. С. 193–195.

Цей список був створений Tue Sep 9 14:18:07 2025 EEST.