Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Ресурси де є «Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання» і рік «2025»

Виберіть формат: [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Групувати за: Автор | Тип ресурсу | Не групувати
Кількість ресурсів: 31.

Стаття

Антонов О. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6557-5548 (2025) Вивчення сутності та структури критичного мислення: контент-аналіз поняття. Вісник науки та освіти. № 37. С. 922–935. ISSN 2786-6165. DOI: 10.52058/2786-6165-2025-7(37)-922-935.

Антонов О. В. (2025) Застосування методу CASE-STUDY у розвитку критичного мислення майбутніх фахівців під час вивчення іноземної мови. Нові технології навчання. № 99. С. 8–15. ISSN 2710-3560. DOI: 10.52256/2710-3560.2025.99.01.

Антонов О. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6557-5548, Антонова О. Є.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3240-6297 (2025) Вплив сучасних моделей штучного інтелекту на розвиток критичного мислення майбутніх фахівців. Актуальні питання у сучасній науці. № 37. С. 755–768. ISSN 2786-6300. DOI: 10.52058/2786-6300-2025-7(37)-755-768.

Антонов О. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6557-5548, Антонова О. Є.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3240-6297 (2025) Застосування проєктного методу у розвитку критичного мислення майбутніх фахівців. Наука і техніка сьогодні. № 48. С. 494–508. ISSN 2786-6025. DOI: 10.52058/2786-6025-2025-7(48)-494-508.

Білошицька Т. Ю.ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0576-7342 (2025) Аналіз особистісних характеристик педагога як консультанта. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). № 52. С. 146–156. ISSN 2786-4952. DOI: 10.52058/2786-4952-2025-6(52)-146-156.

Білошицька Т. Ю., Литньова Т. В. (2025) Аналіз результатів впровадження моделі професійної підготовки майбутніх учителів до педагогічного консультування. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). № 51. С. 272–283. ISSN 2786-4952. DOI: 10.52058/2786-4952-2025-5(51)-272-283.

Дубасенюк О. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9447-4527, Антонов О. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6557-5548 (2025) Професійно-педагогічна підготовка майбутніх компетентних фахівців у контексті методології адаптивного підходу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 121. С. 5–18. ISSN 2663-6387. DOI: 10.35433/pedagogy.2(121).2025.1.

Кулак В. І. (2025) Використання комп’ютерних програм у сучасному освітньому процесі та їх важливість у навчанні іноземних мов. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 120. С. 249–264. ISSN 2663-6387. DOI: 10.35433/pedagogy.1(120).2025.20.

Кулак В. І.ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2559-8435 (2025) Вивчення іноземної мови як другої: роль активної комунікації та лексичного збагачення. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 121. С. 165–181. ISSN 2663-6387. DOI: 10.35433/pedagogy.2(121).2025.12.

Литньова Т. В. (2025) Лінгводидактичні ігри як засіб формування іншомовної граматичної компетентності молодших школярів. Актуальні питання у сучасній науці. № 35. С. 1178–1189. ISSN 2786-6300. DOI: 10.52058/2786-6300-2025-5(35)-1178-1189.

Литньова Т. В. (2025) Відеоматеріали як засіб розвитку іншомовної комунікативної компетентності студентів немовних спеціальностей. Актуальні питання у сучасній науці. № 36. С. 1038–1048. ISSN 2786-6300. DOI: 10.52058/2786-6300-2025-6(36)-1038-1048.

Литньова Т. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5150-467X (2025) Розвиток іншомовної комунікативної компетентності студентів засобами інтерактивних технологій: теоретико-методичний аспект. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). № 53. С. 598–607. ISSN 2786-4952. DOI: 10.52058/2786-4952-2025-7(53)-598-607.

Литньова Т. В. (2025) The Content of Training of Dual-Profile Foreign Language Teachers in Ukraine. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 120. С. 93–100. ISSN 2663-6387. DOI: 10.35433/pedagogy.1(120).2025.8.

Литньова Т. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5150-467X (2025) Formation of intercultural communicative competence of students of non-linguistic specialities in the process of foreign language teaching. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). № 54. С. 26–35. ISSN 2786-4952. DOI: 10.52058/2786-4952-2025-8(54)-26-35.

Литньова Т. В., Білошицька Т. Ю. (2025) Використання інформаційно-комунікаційних засобів навчання у формуванні іншомовних лексичних компетенцій учнів початкової школи. Актуальні питання у сучасній науці. № 33. С. 830–839. ISSN 2786-6300.

Українець А. І.ORCID: https://orcid.org/0009-0007-1380-1746 (2025) Використання інтерактивних технологій як засобу формування комунікативних вмінь дітей дошкільного віку. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). № 52. С. 899–909. ISSN 2786-4952. DOI: 10.52058/2786-4952-2025-6(52)-899-909.

Українець А. І.ORCID: https://orcid.org/0009-0007-1380-1746 (2025) Формування комунікативного компоненту читацької компетенції учнів філологічного профілю старшої школи. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). № 52. С. 910–919. ISSN 2786-4952. DOI: 10.52058/2786-4952-2025-6(52)-910-919.

Доповідь на конференції або симпозіумі

Білошицька Т. Ю. (2025) Комунікативний підхід у навчанні іноземної мови студентів спеціальності «Туризм і рекреація». In: IX Міжнародна науково-практична конференція «Science in the modern world: innovations and challenges», 15-17.05.2025, Торонто, Канада. С. 470–473.

Дубасенюк О. А., Антонов О. В. (2025) Ментальна діяльність викладача вищої школи у сфері професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців. In: II Міжнародна науково-практична конференція «Наука та освіта як основа суспільного розвитку», 28 квітня 2025 р., Житомир. С. 75–79.

Коваль Д. В. (2025) Евфемістична лексика у військово-політичному дискурсі англомовних країн. In: ІІ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Мова як евристичне знаряддя реконструкції і концептуалізації світу на тлі глобалізаційних та євроінтеграційних викликів діалогу культур», 17 квітня 2025 р., Умань. С. 29–31.

Кулак В. І. (2025) The role of language in understanding and overcoming communication barriers in intercultural space. In: ІІ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Мова як евристичне знаряддя реконструкції і концептуалізації світу на тлі глобалізаційних та євроінтеграційних викликів діалогу культур», 17 квітня 2025 р., Умань. С. 153–156.

Литньова Т. В. (2025) Роль ділових ігор у формуванні іншомовної комунікативної компетентності студентів. In: VII Міжнародна науково-практична конференція «Scientific forum: theory and practice of research», January 31, 2025, Valencia, Spain. С. 263–265.

Українець А. І. (2025) Розвиток професійно орієнтованого іншомовного усного мовлення студентів немовного ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації на основі ситуативних вправ. In: X Міжнародна науково-практична конференція «Sectoral research XXI: characteristics and features», 20 червня 2025 р., Chicago, USA. С. 126–128.

Чумак А. С. (2025) Специфіка перекладу топонімів в англомовних фільмах українською мовою. In: IV Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Recent Trends in Science», 8-9 травня 2025 р., Дніпро. С. 193–195.

Книга

Дубасенюк О. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9447-4527 (ред.). (2025) Компетентнісні засади підготовки творчих майбутніх фахівців у закладах вищої освіти засобами цифрових технологій. Том 1. Вид-во «Рута», Житомир. ISBN 78-617-581-676-7.

Литньова Т. В. (ред.). (2025) Матеріали ІХ Всеукраїнської науково-практичної студентської конференції з міжнародною участю «Професійна іншомовна підготовка в полікультурному просторі» (10 квітня 2025 року). Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Розділ книги

Антонов О. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6557-5548 (2025) Вивчення стану сформованості критичного мислення у здобувачів вищої освіти у процесі вивчення іноземної мови. In: Компетентнісні засади підготовки творчих майбутніх фахівців у закладах вищої освіти засобами цифрових технологій. Вид-во «Рута», Житомир, С. 114–151. ISBN 78-617-581-676-7.

Навчальний матеріал

Кулак В. І., Литньова Т. В. (2025) Інструктивно-методичні матеріали до практичних занять з обов’язкової освітньої компоненти «Іноземна мова за професійним спрямуванням» для підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньої програми Спеціальна освіта (логопедія). [Навчальний матеріал]

Кулак В. І., Литньова Т. В. (2025) Інструктивно-методичні матеріали до практичних занять з обов’язкової освітньої компоненти «Іноземна мова за професійним спрямуванням» для підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньої програми Середня освіта (Географія). [Навчальний матеріал]

Українець А. І. (2025) Методичні рекомендації до організації самостійної роботи з освітньої компоненти «Іноземна мова за професійним спрямуванням» для здобувачів вищої освіти освітніх програм Середня освіта (Фізична культура) та Фізична культура і спорт. [Навчальний матеріал]

Українець А. І. (2025) Методичні рекомендації до організації самостійної роботи з обов’язкової освітньої компоненти «Іноземна мова за професійним спрямуванням» для здобувачів вищої освіти освітньої програми «Інформаційні системи та технології». [Навчальний матеріал]

Цей список був створений Tue Sep 9 19:21:15 2025 EEST.