Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Ресурси де є установа Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти" і є рік 2013

Виберіть формат: [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Групувати за: Автор | Тип ресурсу | Не групувати
Кількість ресурсів: 38.

Стаття

Євченко В. В. (2013) Комунікативно-дискурсивні трансформації у лексиці. Дискурс у сучасному науковому, соціокультурному та інформаційному просторі: збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції.. С. 48–50.

Євченко В. В. (2013) СЕМАНТИКО-ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ СТАТУС ПРЕТЕРИТО-ПРЕЗЕНТНИХ ДІЄСЛІВ У ДАВНЬОГЕРМАНСЬКИХ МОВАХ. Перші Почепцовські читання: Матеріали Міжнародної наукової конференції..

Євченко В. В. (2013) WRITING AND LITERARY ACTIVITY IN THE VERNACULAR IN ANGLO-SAXON ENGLAND. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка.. ISSN 2076-6173.

Андрушенко О. Ю. (2013) ФОРМАЛЬНИЙ АНАЛІЗ КОНТЕКСТУ У ДІАХРОННИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ РЕЧЕННЯ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 70. С. 138–141. ISSN 2076-6173.

Гирин О. В. (2013) ПРЕДИКАТИВНИЙ ПІДТИП АНГЛІЙСЬКИХ ЗВОРОТНИХ ІНТЕНСИФІКАТОРІВ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 71. С. 169–172. ISSN 2076-6173.

Гирин О. В. (2013) Деграматикалізація в англійській мові як системне явище. Studia Philologica. № 2. С. 26–29.

Дуплійчук О. М. (2013) МОДЕЛЬ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГАУ СВІТЛІ НОВОЇ ОСВІТНЬОЇ ПАРАДИГМИ. Наукові записки. Серія «Філологічна». № 38. С. 251–255.

Дуплійчук О. М. (2013) ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ ПОДГОТОВКА БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ-ФИЛОЛОГОВ СРЕДСТВАМИ ТЕХНОЛОГИИ МАЛЫХ МЕТОДИЧЕСКИХ ГРУПП. Вектор науки ТГУ. № 1(2). С. 27–30.

Дуплійчук О. М. (2013) ПРОЕКТНО-КОМУНІКАТИВНА ТЕХНОЛОГІЯ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА. Електронне наукове видання «Науковий вісник Донбасу». № 1(21).

Дєньгаєва С. В. (2013) ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗАСОБАМИ МЕДІАОСВІТИ. Проблеми сучасної педагогічної освіти. № 41. С. 115–124.

Жуковська В. В. (2013) Абсолютна конструкція в англійській мові: походження та функціонування. Studia Philologica. № 2. С. 48–53.

Калініна Л. В. (2013) "Особливості формування соціокультурної компетенції учнів початкової школи". Наукові записки. Серія "Філологічна". № 33. С. 179–182.

Калініна Л. В. (2013) Профессиональная социокультурная подготовка будущего учителя иностранного языка в языковом педагогическом ВУЗе. Ученые записки национального общества прикладной лингвистики. № 3 (3). ISSN 2305-8838.

Калініна Л. В. (2013) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Наукові записки. Серія «Філологічна». № 33. С. 179–182.

Калініна Л. В. (2013) Формування іншомовної компетенції майбутніх філологів в аспекті лінгводидактики. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. № 111. С. 125–128.

Папіжук В. О. (2013) СТАН ТА ОНОВЛЕННЯ ПІДХОДІВ ДО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ШКОЛАХ ФРАНЦІЇ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 72. С. 162–166. ISSN 2076-6173.

Сидорович Л. Є. (2013) Распространение определенного артикля на существительные подкласса Unica в среднеанглийском языке. Филологические науки. Вопросы теории и практики в 2-х ч.. Т. Т. 2, № 5. С. 184–186. ISSN 1997-2911. (Неопублікований)

Тарабріна Н. А. (2013) КОНФЛІКТ ЯК РІЗНОВИД КОМУНІКАТИВНИХ НЕВДАЧ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 70. С. 224–227. ISSN 2076-6173.

Тарабріна Н. А. (2013) Когнітивні, соціальні та міжособистісні характеристики конфлікту. Наукові записки Національного університету «Острозька Академія».. С. 135–137.

Тарабріна Н. А. (2013) Конфлікт як різновид комунікативних невдач. Сучасний стан і перспективи лінгвістичних досліджень та проблеми перекладу: Вісник ЖДУ. № 4(70). С. 224–227.

Тарабріна Н. А. (2013) Комунікативні невдачі та основні принципи їх класифікації. Сучасні напрями лінгвістичних досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць.. С. 463–465.

Умінська А. П. (2013) Професійна підготовка рефлексивного вчителя іноземної мови в умовах нової мовної політики. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. № 111. С. 360–362.

Черниш О. А. (2013) Категорії та складники дискурсу у соціумній орієнтації. Англійська мова в міждисциплінарному контексті безперервної освіти: збірник матеріалів І Міжнародної студентської Інтернет-конференції (25 лютого–18 березня 2013 року).. С. 130–136.

Черниш О. А. (2013) Принципи організації та структура мас-медійного дискурсу як процесу і результату діяльності мовної особистості у соціокультурному просторі. Наукові записки. Серія «Філологічна». № 35. С. 402–405.

Черниш О. А. (2013) Соціокомунікативна детермінованість жанрів. Сучасні напрямки лінгвістичних досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць.. С. 527–529.

Черниш О. А. (2013) Сутнісні характеристики понять «медіадискурс» та «медіатекст» у сучасній медіа лінгвістиці. Наукові записки. – Серія: Філологічні науки (мовознавство). № 118. С. 309–313.

Черниш О. А. (2013) Включеність дискурсу до соціальної взаємодії. Формула компетентності перекладача: Матеріали IV Міжнародної науково-методичної конференції. 27 березня 2013 р... С. 234–236.

Черниш О. А. (2013) СТРУКТУРА МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ ЯК ОСНОВА ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЯВІВ ІНДИВІДУАЛЬНО-АВТОРСЬКОГО СТИЛЮ ЖУРНАЛІСТА. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Філологія (мовознавство): збірник наукових праць. № 18. С. 385–389.

Черниш О. А. (2013) ЯЗЫКОВАЯ ЛИЧНОСТЬ ЖУРНАЛИСТА СКВОЗЬ ПРИЗМУ КОЛЛЕКТИВНОГО И ИНДИВИДУАЛЬНОГО ЯЗЫКОВОГО СОЗНАНИЯ. В мире науки и искусства: вопросы филологии, искусствоведения и культурологи: сборник статей по материалам XXVIII международной научно-практической конференции. № 9(2). С. 53–59.

Черниш О. А. (2013) Жанр: класифікаційні критерії. Слово і речення: синтактика, семантика, прагматика: матер. Міжнар. наук. конф. / М-во осв. і науки України.. С. 298–302.

Черниш О. А. (2013) Media Discourse as a Basic Notion of Medialinguistics. Global English – Global Decisions. XVIII TESOL – Ukraine National Conference. April 12-13, 2013. Book of papers.. С. 61–63.

Щерба Н. С. (2013) Зміст підготовки майбутніх учителів іноземних мов до використання веб-квестів у професійно-педагогічній діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 71. С. 84–88. ISSN 2076-6173.

Книга

Дєньгаєва С. В. (2013) Педагогічні медіатехнології у професійній підготовці майбутнього вчителя іноземної мови. Вид-во ЖДУ ім. І.Франка.

Жуковська В. В. (2013) Вступ до корпусної лінгвістики: навчальний посібник. ЖДУ ім. Івана Франка, Житомир.

Калініна Л. В., Самойлюкевич І. В. (2013) Англійська мова: підручник для 3-го класу спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови. Київ "Генеза". ISBN 978-966-11-0313-8

Щерба Н. С. (2013) Художня зарубіжна література в дошкільних навчальних закладах: хрестоматія. Полісся, Житомир. ISBN 978-966-655-689-2

Розділ книги

Котнюк Л. Г., Євченко В. В., Левченко О. М. (2013) Безособові форми дієслова. In: Безособові форми дієслова: Методичний посібник з практичної граматики англійської мови для студентів Навчально-наукового інституту іноземної філології. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.

Інше

Гаращук Л. А., Левицький А. Е. (2013) Enjoy Practising Phonetics!: Навчальний посібник з практичної фонетики для студентів факультету іноземних мов. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.

Цей список був створений Sat Jul 26 23:51:27 2025 EEST.