Ресурси де є установа Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти" і є рік 2021
Стаття
Григор'єва Т. Ю., Михайлова О. С., Гуманкова О. С. (2021) Інтерактивні методи навчання іноземних мов дорослих. Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка». № 12(44). С. 36–45.
Жуковська В. В. (2021) Параметризація синтактико-функційних властивостей граматичної конструкції: квантитативно-корпусний аспект. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика. Т. 32, № 3. С. 38–46. ISSN 2710-4656.
Кузьменко С., Антонов О. В. (2021) The impact of individual features of behavior on the formation of a healthy lifestyle among individuals with different levels of education. Current Trends in Young Scientists’ Research: VIII All Ukrainian Scientific and Practical Conference (April 22, 2021).. С. 267–270.
Папіжук В. О., Кузьменко О. Ю., Лісова Ю. О. (2021) Критичне мислення як освітня інновація в Україні: здобутки та перспективи. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Т. 3, № 43. С. 180–185. ISSN 2308-4863.
Щерба Н. С. (2021) Структура компетентності майбутнього вчителя іноземної мови в навчанні учнів з особливими освітніми потребами. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. № 1. С. 63–69. ISSN 2076-586X.
Доповідь на конференції або симпозіумі
Лісова Ю. О., Клименко О. П. (2021) Рекомендації з використання інтерактивних ігрових платформ у навчанні англійської мови у середній школі. In: Science and education: problems, prospects and innovations : Proceedings of IX International Scientific and Practical Conference, 26-28 травня 2021, Kyoto. С. 403–409.
Станіславова О. В., Лісова Ю. О. (2021) Стратегії використання "warm up activities" при вивченні англійської мови. In: «Сучасні тенденції та концептуальні шляхи розвитку освіти і педагогіки», 19 травня 2021, Київ, Україна. С. 64–67.
Книга
Папіжук В. О. (ed.). (2021) Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури. ЖДУ імені Івана Франка.
Папіжук В. О., Лісова Ю. О., Климович Ю. Ю., Прокопчук Н. Р. (eds.). (2021) Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт. ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.
Калініна Л. В., Прокопчук Н. Р. (2021) Як писати кваліфікаційну роботу з методики навчання англійської мови (Методичні рекомендації в інструкціях і пам’ятках). ПП "Євро-Волинь", Житомир. ISBN 978-617-7992-20-1
Климович Ю. Ю., Калініна Л. В. (2021) Let’s Flip: використання засобів перевернутого навчання у процесі формування професійної компетентності майбутніх філологів. ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.
Розділ книги
Жуковська В. В. (2021) Теоретико-методологічні засади квантитативно-корпусної параметризації граматичної конструкції. In: Мова та мовлення: фундаментальні парадигми розвитку. Кам’янець-Подільський: ТОВ «Друкарня Рута», С. 66–81.
Жуковська В. В. (2021) Current Schools of Construction Grammar: Theoretical and Methodological Architecture. In: Сучасна філологічна наука: актуальні питання та вектори розвитку : колективна монографія. Львів-Торунь : Ліга-Прес, С. 61–86.
Навчальний матеріал
Лісова Ю. О., Папіжук В. О. (2021) Методичні рекомендації до організації самостійної й індивідуальної роботи студентів із дисципліни «Історія літератури країн, мова яких вивчається (французька мова)». [Навчальний матеріал]
Інше
Калініна Л. В. (2021) Teaching Language and Culture Карта формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх вчителів англійської мови (методичні рекомендації до курсу «Навчання мови і культури») другий (магістерський) рівень вищої освіти. ЖДУ імені Івана Франка.
Звіт
Жуковська В. В. (2021) Теоретико-методологічні засади квантитативно-корпусної параметризації граматичної конструкції. Мова та мовлення: фундаментальні парадигми розвитку. Робочий документ. ЖДУ імені Івана Франка.
Щерба Н. С. (2021) Підготовка майбутнього вчителя іноземної мови до реалізації практикоорієнтованого навчання учнів з особливими освітніми потребами. Документація. ЖДУ імені Івана Франка.