Ресурси де є установа Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті" і є рік 2013
Г
Гаращук К. В. (2013) Британський досвід диверсифікації типів середньої школи на засадах поєднання начал ринково орієнтованої та соціально інклюзивної освіти. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. № 31. С. 18–26. ISSN 2414-9799.
Д
Дєньгаєва С. В. (2013) ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗАСОБАМИ МЕДІАОСВІТИ. Проблеми сучасної педагогічної освіти. № 41. С. 115–124.
Дєньгаєва С. В. (2013) Педагогічні медіатехнології у професійній підготовці майбутнього вчителя іноземної мови. Вид-во ЖДУ ім. І.Франка.
К
Калініна Л. В., Самойлюкевич І. В. (2013) Англійська мова: підручник для 3-го класу спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови. Київ "Генеза". ISBN 978-966-11-0313-8
Кравець О. Є. (2013) Історико-теоретичний аналіз виникнення проектування навчальної інформації в процесі професійно-педагогічної діяльності викладача вищого навчального закладу. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. № 7. С. 264–270.
Кравець О. Є. (2013) Теоретичні засади адаптивного підходу у використанні технології проектування навчальної інформації викладачем вищого навчального закладу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 72. С. 126–130. ISSN 2076-6173.
М
Мазко О. П. (2013) Експериментальна перевірка моделі формування культури педагогічної взаємодії майбутнього вчителя іноземних мов. Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер. Педагогіка і психологія.. № 41. С. 82–90.
Мазко О. П. (2013) Модель формування культури педагогічної взаємодії майбутнього вчителя іноземних мов. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 5. С. 110–115.
Михайлова О. С. (2013) ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АУДІЮВАННЯ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 72. С. 131–136. ISSN 2076-6173.
С
Самойлюкевич І. В., Волкова О. О. (2013) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ МОВНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ В УНІВЕРСИТЕТСЬКІЙ ОСВІТІ США. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 72. С. 180–184. ISSN 2076-6173.