Ресурси де є установа Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти" і є рік 2004
Бутузова Л. П. (2004) Особистісне ставлення до загрози ураження віл як предиктор безпечної поведінки підлітків. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (6-7). С. 27–30. ISSN 2311-8466.
Дубравська Н. М. (2004) Особливості структурно-динамічних та етико-смислових характеристик когнітивного компоненту феномена економічної суб’єктності особистості майбутніх підприємців. Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова (25). С. 272–279.
Максимець С. М. (2004) Психологічний вплив комп’ютерних ігор на емоційну сферу старшокласників. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (4-5). С. 42–44. ISSN 2311-8466.
Мачушник О. Л. (2004) РОЛЬ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. – Серія № 12. Психологія: Зб. наукових праць. (2 (26)). С. 245–250.
Мачушник О. Л. (2004) Мотиви учбової діяльності як чинники пізнавальної активності студентів. Матеріали Першої науково-практичної конференції "Науковий потенціал світу 2004", 54. С. 19–21.
Сидоренко Н. І. (2004) Особистісні аспекти усвідомлюваної саморегуляції поведінки майбутніх педагогів. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (6-7). ISSN 2311-8466.
Сидоренко Н. І. (2004) Динаміка розвитку саморегуляції у студентів педагогічного вузу. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (4-5). С. 61–64. ISSN 2311-8466.