Ресурси де є установа Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти" і є рік 2004
Стаття
Бутузова Л. П. (2004) Особистісне ставлення до загрози ураження віл як предиктор безпечної поведінки підлітків. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. № 6-7. С. 27–30. ISSN 2311-8466.
Дубравська Н. М. (2004) Особливості структурно-динамічних та етико-смислових характеристик когнітивного компоненту феномена економічної суб’єктності особистості майбутніх підприємців. Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. № 25. С. 272–279.
Максимець С. М. (2004) Психологічний вплив комп’ютерних ігор на емоційну сферу старшокласників. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. № 4-5. С. 42–44. ISSN 2311-8466.
Мачушник О. Л. (2004) РОЛЬ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. – Серія № 12. Психологія: Зб. наукових праць.. № 2 (26). С. 245–250.
Мачушник О. Л. (2004) Мотиви учбової діяльності як чинники пізнавальної активності студентів. Матеріали Першої науково-практичної конференції "Науковий потенціал світу 2004". Т. 54. С. 19–21.
Сидоренко Н. І. (2004) Особистісні аспекти усвідомлюваної саморегуляції поведінки майбутніх педагогів. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. № 6-7. ISSN 2311-8466.
Сидоренко Н. І. (2004) Динаміка розвитку саморегуляції у студентів педагогічного вузу. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. № 4-5. С. 61–64. ISSN 2311-8466.