Ресурси де є установа Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти" і є рік 2005
Стаття
Березовська І. В. (2005) Основні тенденції дослідження проблеми волі. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. № 3-4. ISSN 2311-8466.
Бутузова Л. П. (2005) Мотиваційні передумови гетеросексуальних стосунків підлітків як чинник ситуативного ставлення до небезпеки ураження ВІЛ. Вісник Харківського національного університету імені В.Н.Каразіна. № 662. С. 17–20.
Бутузова Л. П. (2005) Особливості ставлення студентства до проблем ВІЛ/СНІДу. Актуальні проблеми психологічної підготовки в системі вищої школи.. С. 21–29.
Бутузова Л. П. (2005) Особливості когнітивних репрезентацій ВІЛ/СНІДу в свідомості підлітків з різним ставленням до загрози ураження віл. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. № 3-4. С. 10–13. ISSN 2311-8466.
Мачушник О. Л. (2005) РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія № 12. Психологічні науки. Зб. наукових праць. № 4 (28). С. 70–74.
Мачушник О. Л. (2005) Ставлення студентів до обраного фаху як чинник їх пізнавальної активності. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г. С. Костюка АПН України / За ред. С. Д. Максименка. Т. VII, № 1. С. 195–202.
Сидоренко Н. І. (2005) Стильові особливості саморегуляції поведінки майбутніх вчителів. Вісник Харківського університету.. С. 136–140.
Сидоренко Н. І. (2005) Розвиток саморегуляції в юнацькому віці. Актуальні проблеми психологічної підготовки в системі вищої школи: матеріали міжнародної науково-практичної конференції 29 квітня 2005 р... С. 87–92.