Ресурси де є установа Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти" і є рік 2009
Б
Березовська І. В. (2009) Психологічні особливості особистості студентів з різними рівнями вольової сфери. Науковий часопис національного педагогічного університету імені М.П..Драгоманова (25). С. 141–149.
Березовська І. В., Сидоренко Н. І. (2009) Особливості вольових проявів майбутніх педагогів. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (6). С. 65–69. ISSN 2311-8466.
Г
Горбунова В. В., Степанюк І. А. (2009) Оптимізація педагогічної взаємодії засобами транзактного аналізу. Психологічні дослідження: наукові праці студентів соціально-психологічного факультету. Випуск 1. / за ред. О.Л.Музики, В.О. Климчука. (1). С. 63–66.
Д
Дмитрієва С. М. (2009) Психологічні особливості педагогічної взаємодії вчителя та учнів молодшого шкільного віку. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (44). С. 172–175.
К
Король Л. М., Максимець С. М. (2009) Рівень научуваності студентів як фактор ефективності професійної підготовки. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (6). ISSN 2311-8466.
М
Мачушник О. Л. (2009) Ціннісні орієнтації майбутніх психологів у контексті професійної освіти. Наукові дослідження - теорія та експеримент 2009: Матеріали п'ятої Міжнародної науково-практичної конференції, 3. С. 161–164.
Мачушник О. Л. (2009) Пізнавальна активність особистості як проблема педагогічної психології. Матеріали Третьої Міжнародної наково-практичної конференції "Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи".
С
Сидоренко Н. І. (2009) Особистісні відмінності майбутніх педагогів з різним рівнем розвитку саморегуляції поведінки. Наука і освіта (8). С. 94–97.
Стахова О. О. (2009) ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА САМОСВІДОМІСТЬ ОСОБИСТОСТІ ЯК ПРЕДМЕТ НАУКОВО-ПРАКТИЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 12. Психологічні науки: зб. наук. праць, 27 (51). С. 109–114.