Ресурси де є установа Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти" і є рік 2020
Стаття
Білан В. А., Лемещук М. А. (2020) Форми психолого-педагогічної підтримки батьків дітей з особливими освітніми потребами. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Т. 2, № 2. С. 13–25. ISSN 2307-4906.
Гладуш В. А., Висоцька А. М., Дубовський С. О. (2020) Корекція розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями засобами фізичного виховання. Збірник наукових праць «Вісник післядипломної освіти» (Педагогічні науки). № 12. С. 44–62.
Гладуш В. А., Кляйн В., Шилонова В. (2020) Формування діагностико-прогностичної компетентності випускника магістратури спеціальної освіти. Науково-практичний журнал «Україна. Здоров'я нації». № 2. С. 26–33.
Малишевська І. А. (2020) Удосконалення підготовки педагогічних фахівців до роботи в умовах інклюзивної освіти. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. № 17. С. 59–67. ISSN 2308-6386.
Малишевська І. А., Чирва Г. М. (2020) Педагогічна діяльність вихователя в умовах інклюзивної дошкільної освіти. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. № 3. С. 97–102. ISSN 2706-6258.
Прокопенко О. В., Осадченко І. І., Браславська О., Малишевська І. А., Пічкур М., Тищенко В. О. (2020) Competence approach in future specialist skills development. International Journal of Management. Т. 11, № 4. С. 645–656. ISSN 0976-6502.
Черніченко Л. А. (2020) Модель підготовки мaйбутніх логопедів до інновaційної діяльності в умовaх інклюзивної дошкільної освіти. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені павла Тичини. № 1. С. 222–229. ISSN 2307-4906.
Шилонова В., Кляйн В., Гладуш В. А. (2020) Підготовка працівників спеціальної освіти в Словаччині та в Україні: порівняльний аналіз. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки). № 16. С. 48–60. ISSN 2413-2578.
Шилонова В., Кляйн В., Гладуш В. А. (2020) Інклюзивна діагностика та стимулювання учнів нульових класів початкової школи Словацької республіки. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): збірник наукових праць:. № 15. С. 240–257.
Книга
Хворова Г. М. (2020) Дитина з аутизмом: технології формування батьківської компетентності. Київ: Талком.