Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Ресурси де є установа Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій" і є рік 2007

Виберіть формат: [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Групувати за: Автор | Тип ресурсу | Не групувати
Перейти до: Б | К | П | С | Ф
Кількість ресурсів: 15.

Б

Бабкова С. В., Федорчук (Жуковська) А. Л. (2007) Шляхи вирішення проблеми профільного навчання як результат підвищення якості освіти. Психолого-педагогічні та культурологічні аспекти формування особистісної спрямованості студентської молоді: суспільство, професія, сім’я: Матеріали IV наук-практ. конф.; редкол. Л.М. Єршова [та ін.] – Ж.: Вид-во ДАУ університет, 2007 – С. 258-264. Т. -, № -. С. 258–264.

К

Карплюк С. О. (2007) Проблема малої групи в сучасній психолого-педагогічній науці. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку: Зб. наук. праць / За заг. ред. О.А.Дубасенюк, Л.В.Калініної, О.Є.Антонової. – Житомир: Вид-во ЖДУ, 2006. – 216 с.,.. С. 64–66.

Карплюк С. О. (2007) Методологічні основи проблеми соціалізації студентської академічної групи. Модернізація вищої освіти у контексті євроінтеграційних процесів: Збірник наукових праць учасників Всеукраїнського методологічного семінару з міжнародною участю. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, 2007. – 332 с.. С. 171–173.

Карплюк С. О. (2007) Деякі аспекти адаптації студентів університету. Проблема духовності сучасної молоді: реалії та перспективи // Матеріали Міжрегіональної науково-практичної конференції молодих дослідників, 8 листопада 2007 р. – Житомир: Вид-во ПП Сахневич, 2007. – 210 с... С. 50–53.

Карплюк С. О. (2007) Групова форма організації навчальної діяльності студентів природничо-математичних дисциплін. Актуальні проблеми математики та методики її викладання: Збірник наукових праць / За ред. канд. фіз.-мат. наук Геруса О.Ф. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2007. – 62 с... С. 29–34.

П

Поліщук З. П., Федьович М. В., Бенедисюк М. М. (2007) Задачі фізичного змісту при вивченні математики в загальноосвітній школі. ЖДУ ім.І.Франка.

С

Спірін О. М. (2007) Дидактичні моделі в проектуванні кредитно модульної технології на рівні викладача. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 34. С. 85–90.

Спірін О. М. (2007) Теоретичні та методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів інформатики за кредитно-модульною системою. ЖДУ ім. І. Франка, Житомир. ISBN 966-8456-88-Х

Спірін О. М. (2007) Автоматизована система “НАВЧАЛЬНІ ПЛАНИ”, побудована на основі Web-орієнтованого підходу. In: Міжгалузева нарада МОН України, 21.12.2006, м. Київ. С. 1–6.

Спірін О. М., Шимон О. М. (2007) Координація навчальної діяльності в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 32. С. 47–52.

Сікора Я. Б. (2007) Професійна компетентність вчителя інформатики як об’єкт педагогічного аналізу. Модернізація вищої освіти у контексті євроінтеграційних процесів : збірник наукових праць учасників Всеукраїнського методологічного семінару з міжнародною участю.. С. 200–207.

Сікора Я. Б. (2007) Особистісний компонент у структурі професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики. Проблема духовності сучасної молоді: реалії та перспективи : матеріали Міжрегіональної науково-практичної конференції молодих дослідників, 8 листопада 2007 р... С. 112–115.

Сікора Я. Б. (2007) Формування професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики. Професійна підготовка вчителів в умовах упровадження кредитно-модульної системи : матеріали Всеукраїнської науково-методичної конференції.. С. 49–53.

Ф

Федорчук (Жуковська) А. Л. (2007) Від витоків профілізації старшої школи до сьогодення. Педагогічна Житомирщина. № 2. С. 24–26.

Федорчук (Жуковська) А. Л. (2007) Особливості удосконалення контролю навчальних досягнень. Актуальні питання науки та практики: досягнення та перспективи – 2007: збірник матеріалів міжнародної науково-практичної конференції / кол.авт. – Полтава, 2007. – С. 70-73.. С. 70–73.

Цей список був створений Fri Jul 25 19:45:10 2025 EEST.