Ресурси де є установа Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління" і є рік 2005
Єршова Л. М. (2005) Становище жіночої освіти на Волині в період інтенсивної русифікації регіону (1831 — 1861). Українська полоністика (2). С. 101–109.
Антонова О. Є. (2005) Обдарованість: досвід історичного та порівняльного аналізу. Документ для обговорення. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
Антонова О. Є. (2005) Майбутній учитель як суб’єкт акмеологічної творчості. Акмеологія – наука ХХІ століття: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. С. 228–231.
Антонова О. Є. (2005) Технологічний підхід до розвитку педагогічної обдарованості майбутнього вчителя. Перспективні педагогічні технології в систем неперервної освіти: Матеріали Всеукраїнської науково-пошукової конференції., 2. С. 178–188.
Антонова О. Є. (2005) Технологія розвитку педагогічної обдарованості майбутнього вчителя. Наукова школа: центр професійної підготовки педагогічних кадрів: Науковий збірник. С. 65–85.
Антонова О. Є. (2005) Технологія розвитку творчої особистості майбутнього педагога у процесі викладання педагогічних дисциплін. Социальные технологии: Актуальные вопросы теории и практики: Международный Межвузовский сборник научных работ (28). С. 13–22.
Антонова О. Є. (2005) Формування у майбутніх учителів базових знань з педагогіки. Наукова школа: центр професійної підготовки педагогічних кадрів: Науковий збірник: вид. 2-ге, доповнене. С. 48–46.
Антонова О. Є., Бобракова Т. (2005) Особливості обдарованої дитини та їх врахування у навчально-виховному процесі. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами інноваційних освітніх технологій (2). С. 118–121.
Антонова О. Є., Вітвицька С. С., Дубасенюк О. А., Ковальчук В. А., Сидорчук Н. Г., Єремеєва В. М. (2005) Наукова школа: центр професійної підготовки педагогічних кадрів. Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка.
Антонова О. Є., Дубасенюк О. А. (2005) Технологія організації та проведення Всеукраїнської студентської олімпіади з педагогіки. Збірник науково-методичних праць переможців конкурсу у номінаціях міжнародних виставок навчальних закладів „Сучасна освіта в Україні. С. 136–145.
Антонова О. Є., Ревчук Т. І. (2005) Підготовка майбутнього вчителя до педагогічної творчості. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами інноваційних освітніх технологій (2). С. 121–126.
Бісик Н. М. (2005) Підготовка майбутнього вчителя до формування культури взаємин у колективі старших підлітків. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). С. 178–181. ISSN 2076-6173.
Бісик Н. М. (2005) Інноваційні технології у вихованні культури взаємин старших підлітків. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). С. 217–220.
Дубасенюк О. А. (2005) Теорія і практика професійної виховної діяльності педагога: Монографія. Інше. Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка, Житомир.
Дубасенюк О. А., Іванченко А. В., Сбруєва А. А., Антонова О. Є. (2005) Педагогічна практика: Навчально-методичний посібник. [Навчальний матеріал]
Левківський М. В. (2005) Соціальне зростання старшокласників у контексті процесів соціалізації. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: Збірник наукових праць. С. 69–74.
Левківський М. В. (2005) Відповідальність школярів у гуманістичному вимірі. Духовна культура особистості в контексті розвитку громадянського суспільства: Науково-методичний збірник / За ред. М.М. Заброцького, І.І. Якухно.. С. 92–95.
Левківський М. В. (2005) Формування компетентності вчителя. Перспективні педагогічні технології в системі неперервної освіти: Матер. Всеукр. наук-практ. конф., 2. С. 163–172.
Левківський М. В. (2005) Соціальна зрілість старшокласників: проблема формування. Вісник Львівського університету (2). С. 135–138.
Левківський М. В. (2005) Соціальна зрілість старшокласників (підходи до формування). Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Зб. наук. праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету (32). С. 85–87.
Левківський М. В. (2005) Морально-правова відповідальність – домінанта соціальної зрілості старшокласників. Зб. наук. праць Полтавського державного педагогічного університету. (5 (44)). С. 198–204.
Павленко В. В. (2005) З історії діяльності іноземних педагогів на Волині (ХІХ – поч. ХХ ст.). Формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами інноваційних освітніх технологій: Зб. наук. праць (2). С. 167–170.
Павленко В. В. (2005) Науково-просвітницька діяльність Ф. Штейнгеля на Волині. Підготовка вчителя у контексті Європейського освітнього простору: Зб. наук. праць. С. 208–211.