Ресурси де є установа Кафедра початкової освіти та культури фахової мови" і є рік 2012
Г
Голубовська І. В. (2012) Роль комунікативних ознак мовлення у формуванні педагога-професіонала. Дослідження актуальних проблем української філології і лінгводидактики (Матеріали ІV студентсько-викладацького науково-методичного семінару, 19 травня 2012 р.).. С. 31–35.
Гордієнко О. А. (2012) Проблема формування красномовної особистості у вітчизняній риторичній спадщині. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник.. С. 247–251.
Гордієнко О. А. (2012) Особливості вивчення української мови в початкових класах з російською мовою навчання. // Дослідження актуальних проблем української філології і лінгводидактики (Матеріали ІV студентсько-викладацького науково-методичного семінару, 19 травня 2012 р.).. С. 40–46.
Гордієнко О. А., Сатановська О. (2012) Формування читацьких інтересів молодших школярів в системі роботи вчителя-класовода. Матеріали IV студентсько-викладацького науково-методичного семінару). – Житомир: Видавництво ЖДУ ім. І. Франка, 2012...
К
Климова К. Я. (2012) Використання інформаційно-дослідницьких і творчих проектів з української мови у процесі навчання майбутніх учителів-нефілологів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 61. С. 45–49. ISSN 2076-6173.
Климова К. Я. (2012) ФОРМУВАННЯ МОВНОКОМУНІКАТИВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТА ЯК КРЕАТИВНОЇ ОСОБИСТОСТІ В УМОВАХ НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ПЕДАГОГІЧНОГО ВИШУ. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Біологія. № 1. С. 66–72. ISSN 2078-2357.
Климова К. Я. (2012) ТИПОЛОГІЯ ЛІТЕРАТУРНИХ НОРМ СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У ПЛОЩИНІ ФОРМУВАННЯ МОВНОКОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-НЕФІЛОЛОГІВ. Наукові записки Вінницького державного університету імені Михайла Коцюбинського.. С. 198–201.
Климова К. Я. (2012) Контент-аналіз обсягу і змісту підручників і навчальних посібників з української мови для студентів нефілологічних спеціальностей педагогічних ВНЗ. Дослідження актуальних проблем української філології і лінгводидактики (Матеріали ІV студентсько-викладацького науково-методичного семінару, 19 травня 2012 р.).. С. 14–18.
Климова К. Я. (2012) Формування студента як креативної особистості в умовах навчального середовища педагогічного ВНЗ. //Психолого-педагогічні засади формування освітнього середовища навчальна-дослідницькою діяльності дітей:Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції.. С. 11–13.
Климова К. Я. (2012) «Родинна мова» у дослідженнях майбутніх учителів початкових класів під час педагогічної практики. Наукові записки Малої академії наук України : (збірник наукових праць). № 2. С. 166–171.
Ковалик Л. В., Усатий В. Д. (2012) Роль словникової роботи в розвитку комунікативних мовленнєвих умінь молодшого школяра. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник.. С. 299–304.
Л
Лонська О. Ф., Гордієнко О. А. (2012) Міжпредметні зв'язки на уроках читання. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник.. С. 337–341.
М
Марущак О. М. (2012) Комунікативні завдання з української мови та літературного читання на сторінках періодичних видань для дітей молодшого шкільного віку. Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя) / за заг. ред. проф. Є.І. Коваленко.. № 7. С. 164–168.
П
Підгурська В. Ю. (2012) Соціолінгвістичне підґрунтя українськомовного навчання майбутніх учителів початкових класів. // Дослідження актуальних проблем української філології і лінгводидактики (Матеріали ІV студентсько-викладацького науково-методичного семінару, 19 травня 2012 р.)..
Підгурська В. Ю. (2012) Навчальні методи і технології в системі формування мовнокомунікативних умінь майбутніх учителів початкових класів. // Науковий Вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. № 14. С. 195–198.
Р
Рудзінська В. В., Усатий В. Д. (2012) Передумови виникнення дидактичних ігор. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник.. С. 393–398.
Ч
Чупріна О. В. (2012) ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ: АСПЕКТИ І ПЕРСПЕКТИВИ ПРОБЛЕМИ. Вісник Житомирського державного університету. № 63. рр. 177-180.
Чупріна О. В. (2012) Вплив мультимедійних технологій на формування психіки молодших школярів. Дослідження актуальних проблем української філології і лінгводидактики (Матеріали ІV студентсько-викладацького науково-методичного семінару, 19 травня 2012 р.). Т. 53. С. 53–58.
Чупріна О. В. (2012) Система мультимедійних вправ на уроках української мови в 3-4 класах. Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя) / за заг. ред. проф. Є.І. Коваленко.. № 7. С. 164–168.