Ресурси де є установа Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти" і є рік 2007
Б
Басюк Н. А. (2007) Підготовка педагога до формування основ здорового способу життя молодших школярів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 35. С. 70–72. ISSN 2076-6173.
Басюк Н. А. (2007) Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до творчої діяльності. Творча особистість учителя. № 16. С. 112–115.
Басюк Н. А. (2007) Орієнтири вчителя у моральному вихованні молодших школярів. Орієнтири вчителя у моральному вихованні молодших школярів. № 2. С. 30–34.
Брандес В. М., Вознюк О. В. (2007) Психотерапия педагогического труда или учитель, исцелись сам. Інше. Юнивер, Житомир.
В
Вознюк О. В. (2007) Загальнофілософські та синергетичні засади толерантності. In: Толерантність як соціогуманітарна проблема сучасності: Матеріали засідання "круглого столу”, 29 травня 2007 р., Житомир. С. 88–92.
Вознюк О. В. (2007) Третья всемирная теория М. Каддафи как выражение эффективной идеологии. ХХІ століття: Альтернативні моделі розвитку суспільства. Третя світова теорія : матеріали VІ міжнар. наук.-практ. конф. – К.. Т. 1. С. 59–63.
Вознюк О. В. (2007) До проблеми побудови синергетичної педагогіки. Психолого-педагогічні проблеми розвитку особистості в системі неперервної системи : наук.-метод. зб. / за ред. проф. М. М. Заброцького.. С. 176–179.
Вознюк О. В., Калашніков В. Г. (2007) Психологические основания Третьей Всемирной теории М. Каддафи. ХХІ століття: Альтернативні моделі розвитку суспільства. Третя світова теорія : матеріали VІ міжнар. наук.-практ. конф. – К. Т. 1. С. 63–67.
Вознюк О. В., Козловець М. А. (2007) Проблема раціоналізації ірраціонального, імовірнісного аспекту реальності. SENTENTIAE : наук. праці Спілки дослідників модерної філософії : матеріали Всеукр. наук.-теорет. конф. "Випадковість в сучасному світі: діалог науки, релігій, культур", 2 лют. 2007 р.. Т. 1. С. 115–125.
Вознюк О. В., Кубіцький С. О. (2007) Формування ціннісних орієнтацій особистості в контексті синергетичного підходу. Вісник Прикарпатського університету. Педагогіка : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. "Сучасні тенденції розвитку освіти в Україні та за кордоном", Горлівка, 8-9 лист. 2007 р. / Горлів. держ. пед. ін-т іноземних мов. – Івано-Франківськ, 2007. Т. 2, № 16. С. 76–87.
Вознюк О. В., Романенко Є. М. (2007) Психоаналітичні методи корекції негативних психоемоційних станів. Психолог. № 5. С. 28–30.
К
Клименюк Ю. М. (2007) Особливості навчання інтелектуально обдарованих учнів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 33. С. 55–57. ISSN 2076-6173.
Ф
Федорова М. А. (2007) Проблема формування моральної поведінки дітей дошкільного віку у творчості С. Русової. Модернізація вищої освіти у контексті євро інтеграційних процесів: збірник наукових праць учасників Всеукраїнського методологічного семінару з міжнародною участю.. С. 254–258.
Федорова М. А. (2007) Реалізація принципу наступності у вихованні дітей 6-7-го років життя (в умовах навчально-виховних комплексів "школа – дитячий садок"). Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». № 9. С. 475–482.