Ресурси де є установа Кафедра мистецької освіти" і є рік 2011
Б
Бовсунівська Н. М. (2011) Мої євреї (на пошану до нащадків народу, який став жертвою Голокосту). In: ХХ століття – етнонаціональний вимір та проблеми Голокосту: збірник наукових праць за матеріалами міжнародної науково-практичної конференції, 22–23 жовтня 2010 р., Житомир. С. 379–382.
Л
Луценко В. В. (2011) Музично-комп'ютерні технології у професійній діяльності майбутнього вчителя музики. Молодь і ринок: Щомісячний науково-педагогічний журнал Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. № 7(78). С. 81–84.
Луценко В. В. (2011) Музично-комп'ютерні технології у професійній діяльності майбутнього вчителя музики в умовах підвищення вимог до якості сучасної освіти. Педагогіка та психологія. № 571. С. 93–99.
М
Моісєєва М. А. (2011) Свобода творчості і творчість бранців. In: ХХ століття – етнонаціональний вимір та проблеми Голокосту: збірник наукових праць за матеріалами міжнародної науково-практичної конференції, 22–23 жовтня 2010 р., Житомир. С. 47–57.
П
Плющик Є. В., Ямчинська Г. В. (2011) Розвиток обдарованості дітей дошкільного віку засобами народного мистецтва. Нові наукові технології навчання. Збірник наукових праць. Т. 2, № 67. С. 180–183.
Ц
Цюряк І. О. (2011) МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ДИРИГЕНТСЬКО-ХОРОВІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ. Імідж сучасного педагога.. № 7 (11. С. 14–16.
Цюряк І. О. (2011) ПРОБЛЕМА ОСОБИСТІСНОГО ПІДХОДУ ДО ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ В КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ. Науковий вісник. Педагогіка ті психологія.. № 570. С. 192–198.
Цюряк І. О., Федорченко В. К. (2011) ОСОБИСТІСНИЙ ПІДХІД У ДИРИГЕНТСЬКО-ХОРОВІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ. Молодь і ринок.. № 7 (78. С. 84–88.
Ш
Шмельова Т. В. (2011) Особистісна структура естетичного світосприймання майбутнього вчителя в контексті його професійної підготовки. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 59. С. 113–117. ISSN 2076-6173.
Шмельова Т. В. (2011) Формування естетичного світосприймання майбутніх учителів початкових куласів засобами образотворчого мистецтва. Науковий Вісник Чернівецького університету. № 572. С. 200–205.
Я
Ямчинська Г. В. (2011) Центр розвитку дитячої обдарованості на засадах вальдорфської педагогіки як педагогічна інноваційна форма діяльності ВНЗ. Робочий документ. Ви-во ЖДУ ім. Івана Франка, Житомир.
Ямчинська Г. В. (2011) Діяльність центру обдарованої дитини та розвиток самовиховання. Нові наукові технології навчання. Збірник наукових праць. Т. 2, № 69. С. 203–207.