Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Ресурси де є «Кафедра мистецької освіти» і рік «2015»

Виберіть формат: [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Групувати за: Автор | Тип ресурсу | Не групувати
Перейти до: І | Б | Д | К | О | П | Ц | Я
Кількість ресурсів: 16.

І

Існюк І. В. (2015) Ідеал комічного у репрезентаціях сучасного художнього простору України. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 78. С. 47–52. ISSN 2076-6173.

Б

Бовсунівська Н. М. (2015) Музична освіта чеського й німецького населення Волинської губернії (XVIII–ХІХ ст.). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 78. С. 82–87. ISSN 2076-6173.

Д

Дудар О. П. (2015) Синестезія як соціально-культурне та мистецько-хуждожнє явище: естетична візія. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 78. С. 41–46. ISSN 2076-6173.

Дудар О. П. (2015) Синестезія й естетичний досвід людини у контексті художньо-творчої та художньо-рецептивної діяльності: релаксаційний, компенсаторний, терапевтичний моменти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 80. С. 3–8. ISSN 2076-6173.

К

Колесник Н. Є. (2015) Формування полікультурної компетентності у майбутніх учителів початкової школи. Проблеми освіти: Збірник наукових праць. № 82. С. 130–134.

Колесник Н. Є. (2015) Підготовка майбутніх педагогів до формування художньо-естетичних умінь дітей. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 77. С. 90–95. ISSN 2076-6173.

Колесник Н. Є. (2015) Методичні аспекти впровадження у початковій школі компетентнісного підходу у процесі трудового навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 78. С. 118–123. ISSN 2076-6173.

Колесник Н. Є. (2015) Системний підхід у підготовці майбутніх учителів початкової школи засобами трудового навчання учнів. In: Професійна педагогічна освіта: системні дослідження : монографія. Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, С. 231–251.

Колесник Н. Є. (2015) Формування предметно-перетворювальної компетентності майбутнього вчителя початкової школи засобами арт-технологій. Проблеми освіти: збірник наукових праць. – Спецвипуск.. С. 51–56.

Колесник Н. Є. (2015) Теорія і практика підготовки вчителя початкової школи до формування предметно-перетворювальної компетентності учнів: інтегративний підхід. Проблеми освіти: Наук-метод. зб. Спецвипуск. № 85. С. 58–63.

О

Обух Л. В. (2015) Специфіка дитячого педагогічного репертуару в українському зарубіжжі (нотні збірники та посібники для інструментального виконання). Актуальні питання гуманітарних наук..

Обух Л. В. (2015) Осередки музичної освіти в українських духовних закладах західної діаспори. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Історичні науки»..

Олійник С. В. (2015) Музично-творчий потенціал майбутнього вчителя в контексті сучасної мистецької освіти. Слов’янське музичне мистецтво в контексті європейської культури: Збірник матеріалів VI Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів / ВДПУ ім.. М. Коцюбинського.. С. 48 –50.

П

Плотницька О. В. (2015) Актуалізація художньо-творчого потенціалу як невід’ємна частина професійної підготовки фахівців музичного напряму. Актуалізація художньо-творчого потенціалу як невід’ємна частина професійної підготовки фахівців музичного напряму.. С. 109–111.

Ц

Цюряк І. О. (2015) Сучасна масова музична культура в системі підготовки студентів мистецьких спеціалізацій. Вид-во ЖДУ ім. І.Франка.

Я

Ямчинська Г. В., Барабаш А. С. (2015) Формування позитивного та патріотичного ставлення до народної іграшки. Формування дидактичної компетентності педагогів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць.. С. 507–509.

Цей список був створений Thu Aug 14 08:57:48 2025 EEST.