Щерба Н. С. (2006) Місце стратегічної компетенції в загальній компетентнісній ієрархії середньої освіти: аспекти учіння і викладання іноземної мови. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку. С. 100–103.
|
Текст
Download (119kB) | Попередньо |
Анотація
Головною метою професійної діяльності вчителя є підготовка учнів до адаптації в умовах динамічного розвитку сучасного світу. В межах компетентнісної парадигми освіти (В. Г. Кремень, О.Я.Савченко, Н.М.Бібік, О.В.Овчарук, О.І.Локшин, С.Шишов, В.Кальней, А.Хуторськой, В.Краєвський та інші) професійно-педагогічна кваліфікація розуміється сьогодні як здатність педагога зробити відповідний внесок у формування в учнів ключових (життєвих) компетенцій [1] засобами свого предмета. А тому результати вивчення будь-якої навчальної дисципліни розглядаються через призму оволодіння школярами ключовими (надпредметними), загальнопредметними чи предметними компетенціями.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LA Історія освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Наукові установи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Внесення Користувача: | Marina Igorivna Masliuk |
Дата подачі на зберігання: | 14 Трав 2014 08:16 |
Останнє оновлення: | 15 Серп 2015 06:30 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11209 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |