Місце стратегічної компетенції в загальній компетентнісній ієрархії середньої освіти: аспекти учіння і викладання іноземної мови

Щерба Н. С. (2006) Місце стратегічної компетенції в загальній компетентнісній ієрархії середньої освіти: аспекти учіння і викладання іноземної мови. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку. С. 100–103.

[img]
Попередньо
Текст
Download (119kB) | Попередньо

Анотація

Головною метою професійної діяльності вчителя є підготовка учнів до адаптації в умовах динамічного розвитку сучасного світу. В межах компетентнісної парадигми освіти (В. Г. Кремень, О.Я.Савченко, Н.М.Бібік, О.В.Овчарук, О.І.Локшин, С.Шишов, В.Кальней, А.Хуторськой, В.Краєвський та інші) професійно-педагогічна кваліфікація розуміється сьогодні як здатність педагога зробити відповідний внесок у формування в учнів ключових (життєвих) компетенцій [1] засобами свого предмета. А тому результати вивчення будь-якої навчальної дисципліни розглядаються через призму оволодіння школярами ключовими (надпредметними), загальнопредметними чи предметними компетенціями.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LA Історія освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Наукові установи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Внесення Користувача: Marina Igorivna Masliuk
Дата подачі на зберігання: 14 Трав 2014 08:16
Останнє оновлення: 15 Серп 2015 06:30
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11209

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу