Вознюк, О. В. (2017) Концептуальний і прикладний ресурс психопедагогіки. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: збірник наукових прац / [редкол. Л.Б.Лук'янова (голова) та ін. ]; Ін-т пед. Освіти і освіти дорослих НАПН України, 1 (13). pp. 30-40.
|
Text
Download (1MB) | Preview |
Abstract
Актуальність дослідження випливає із лавиноподібної інтенсифікації інформаційних потоків на планеті, що вимагає впровадження в освітню галузь синтетичного знання, яке формується на основі міждисциплінарних зв’язків та дозволяє психологізувати педагогічну науку і практику. Здійснюється збагачення концептуального та прикладного аспектів психопедагогіки завдяки залученню у педагогічну наукову галузь психологічної концепції функціональної асиметрії мозку людини. Розглядаються дев'ять сфер педагогічної теорії і практики (сугестопедагогіка, парадигмальна педагогіка, педагогіка навчальної казки, корекційна психопедагогіка, соціальна педагогіка, педагогіка педагогічної дії, креативна педагогіка, історія педагогіки, педагогічна синергетика) під кутом зору концепції функціональної асиметрії мозку людини, що дозволяє сповнити ці сфери новим психолого-педагогічним змістом.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | conceptual and applied resource of psychopedagogy, diplastia, arch archetype ideas, mental pathology, the subject-subject and subject-object stages in the development of pedagogy. |
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology L Education > L Education (General) L Education > LB Theory and practice of education L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education L Education > LC Special aspects of education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations |
Depositing User: | асистент І.О. Денисюк |
Date Deposited: | 01 Feb 2018 23:53 |
Last Modified: | 01 Feb 2018 23:53 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26312 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |