Synchronous online flipped learning approach (SOFLA) in remote professional training of future philologists

Климович, Ю. Ю. (2023) Synchronous online flipped learning approach (SOFLA) in remote professional training of future philologists. Teaching English in Wartime: Challenges and Opportunities for Community Building and Social Change: Book of Convention Papers. с. 65-66.

[img]
Перегляд
Text
Download (251kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та література > PE Англійська мова
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач, що депонує: Юлія Климович
Дата внесення: 20 Черв 2023 11:12
Останні зміни: 20 Черв 2023 11:12
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37172

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу