Synchronous online flipped learning approach (SOFLA) in remote professional training of future philologists

Климович Ю. Ю. (2023) Synchronous online flipped learning approach (SOFLA) in remote professional training of future philologists. Teaching English in Wartime: Challenges and Opportunities for Community Building and Social Change: Book of Convention Papers. С. 65–66.

[img]
Preview
Текст
Download (251kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та література > PE Англійська мова
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: Юлія Климович
Дата подачі: 20 Черв 2023 11:12
Оновлення: 20 Черв 2023 11:12
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37172

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу