Климович, Ю. Ю. (2023) Стимулювання академічної доброчесності студентів в умовах перевернутого навчання. KELM (Knowledge, Education, Law, Management), 6 (58). с. 9-15. ISSN 2353-8406
|
Text
Download (510kB) | Перегляд |
Опис
У статті досліджено вплив перевернутого навчання на сприйняття студентами поняття академічної доброчесності в сучасному освітньому середовищі. Перевернуте навчання, що характеризується самостійним засвоєнням знань онлайн та наступною колективною роботою в аудиторії, представляє собою зміну освітньої парадигми, створюючи труднощі та можливості для забезпечення академічної доброчесності. У дослідженні використано комбінований підхід, включаючи аналіз літератури з теми, опитування та експериментальну реалізацію моделі перевернутого навчання в курсі “Практичний курс англійської мови”. Автор також розглядає виклики сьогодення, наголошуючи на важливості збалансованого оцінювання, яке враховує як онлайн, так і офлайн компоненти запропонованого підходу. Крім того, у роботі пропонується низка стратегій для оцінювання мовних умінь в межах перевернутого навчання, таких як взаємооцінювання для мовленнєвих завдань, формальне оцінювання для читання та аудіювання, а також колективні письмові завдання, які можуть запобігти проявам академічної недоброчесності з боку студентів. Ключові слова: освіта, вища освіта, перевернуте навчання, академічна доброчесність, мовні уміння, оцінювання.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика P Мова та література > PE Англійська мова |
Підрозділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач, що депонує: | Юлія Климович |
Дата внесення: | 02 Лют 2024 09:00 |
Останні зміни: | 02 Лют 2024 09:00 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38925 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |