Стимулювання академічної доброчесності студентів в умовах перевернутого навчання

Климович, Ю. Ю. (2023) Стимулювання академічної доброчесності студентів в умовах перевернутого навчання. KELM (Knowledge, Education, Law, Management), 6 (58). pp. 9-15. ISSN 2353-8406

[img]
Preview
Text
Download (510kB) | Preview

Abstract

У статті досліджено вплив перевернутого навчання на сприйняття студентами поняття академічної доброчесності в сучасному освітньому середовищі. Перевернуте навчання, що характеризується самостійним засвоєнням знань онлайн та наступною колективною роботою в аудиторії, представляє собою зміну освітньої парадигми, створюючи труднощі та можливості для забезпечення академічної доброчесності. У дослідженні використано комбінований підхід, включаючи аналіз літератури з теми, опитування та експериментальну реалізацію моделі перевернутого навчання в курсі “Практичний курс англійської мови”. Автор також розглядає виклики сьогодення, наголошуючи на важливості збалансованого оцінювання, яке враховує як онлайн, так і офлайн компоненти запропонованого підходу. Крім того, у роботі пропонується низка стратегій для оцінювання мовних умінь в межах перевернутого навчання, таких як взаємооцінювання для мовленнєвих завдань, формальне оцінювання для читання та аудіювання, а також колективні письмові завдання, які можуть запобігти проявам академічної недоброчесності з боку студентів. Ключові слова: освіта, вища освіта, перевернуте навчання, академічна доброчесність, мовні уміння, оцінювання.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
L Education > LC Special aspects of education
P Language and Literature > P Philology. Linguistics
P Language and Literature > PE English
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Intercultural Communication and Foreign Language Education
Depositing User: Юлія Климович
Date Deposited: 02 Feb 2024 09:00
Last Modified: 02 Feb 2024 09:00
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38925

Actions (login required)

View Item View Item