Модель формування професійної компетентності майбутнього філолога засобами перевернутого навчання

Климович Ю. Ю. (2024) Модель формування професійної компетентності майбутнього філолога засобами перевернутого навчання. Наукові інновації та передові технології (30). pp. 1182-1192. ISSN 2786-5274

[img]
Preview
Text
Download (399kB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена питанням моделювання процесу професійної підготовки майбутніх фахівців-філологів у закладах вищої освіти. На основі аналізу останніх досліджень у цій галузі та робіт провідних науковців, виокремлено ключові аспекти формування професійної компетентності майбутнього філолога з іноземної мови засобами перевернутого навчання, зокрема у контексті глобалізації, розвитку технологій та міжкультурної співпраці. Автором узагальнено та адаптовано перелік базових принципів створення та впровадження педагогічної моделі, а також обґрунтовано авторську модель процесу формування професійної компетентності майбутнього філолога засобами перевернутого навчання, що складається з цільового блоку, блоку методологічного забезпечення, змістово-технологічного, організаційно-процесуального та результативно-моніторингового блоків.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
P Language and Literature > P Philology. Linguistics
P Language and Literature > PE English
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Intercultural Communication and Foreign Language Education
Depositing User: Юлія Климович
Date Deposited: 11 Feb 2024 10:33
Last Modified: 11 Feb 2024 10:33
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38980

Actions (login required)

View Item View Item