Климович Ю. Ю. (2024) Модель формування професійної компетентності майбутнього філолога засобами перевернутого навчання. Наукові інновації та передові технології (30). pp. 1182-1192. ISSN 2786-5274
|
Text
Download (399kB) | Preview |
Abstract
Стаття присвячена питанням моделювання процесу професійної підготовки майбутніх фахівців-філологів у закладах вищої освіти. На основі аналізу останніх досліджень у цій галузі та робіт провідних науковців, виокремлено ключові аспекти формування професійної компетентності майбутнього філолога з іноземної мови засобами перевернутого навчання, зокрема у контексті глобалізації, розвитку технологій та міжкультурної співпраці. Автором узагальнено та адаптовано перелік базових принципів створення та впровадження педагогічної моделі, а також обґрунтовано авторську модель процесу формування професійної компетентності майбутнього філолога засобами перевернутого навчання, що складається з цільового блоку, блоку методологічного забезпечення, змістово-технологічного, організаційно-процесуального та результативно-моніторингового блоків.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > L Education (General) L Education > LB Theory and practice of education L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education P Language and Literature > P Philology. Linguistics P Language and Literature > PE English |
Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Intercultural Communication and Foreign Language Education |
Depositing User: | Юлія Климович |
Date Deposited: | 11 Feb 2024 10:33 |
Last Modified: | 11 Feb 2024 10:33 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38980 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |