Модель формування професійної компетентності майбутнього філолога засобами перевернутого навчання

Климович, Ю. Ю. (2024) Модель формування професійної компетентності майбутнього філолога засобами перевернутого навчання. Наукові інновації та передові технології (30). с. 1182-1192. ISSN 2786-5274

[img]
Перегляд
Text
Download (399kB) | Перегляд

Опис

Стаття присвячена питанням моделювання процесу професійної підготовки майбутніх фахівців-філологів у закладах вищої освіти. На основі аналізу останніх досліджень у цій галузі та робіт провідних науковців, виокремлено ключові аспекти формування професійної компетентності майбутнього філолога з іноземної мови засобами перевернутого навчання, зокрема у контексті глобалізації, розвитку технологій та міжкультурної співпраці. Автором узагальнено та адаптовано перелік базових принципів створення та впровадження педагогічної моделі, а також обґрунтовано авторську модель процесу формування професійної компетентності майбутнього філолога засобами перевернутого навчання, що складається з цільового блоку, блоку методологічного забезпечення, змістово-технологічного, організаційно-процесуального та результативно-моніторингового блоків.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та література > PE Англійська мова
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач, що депонує: Юлія Климович
Дата внесення: 11 Лют 2024 10:33
Останні зміни: 11 Лют 2024 10:33
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38980

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу