Вознюк, О. В., Кубіцький, С. О. (2011) Парадигмальний підхід до визначення проблемних психолого-педагогічних категорій. Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України / Серія «Педагогіка. Психологія. Філософія» (159). с. 260-270.
|
Text
Download (687kB) | Перегляд |
Опис
На основі універсальної парадигми розвитку, виступаючої фундаментальним пояснювальним принципом, розглядаються деякі проблемні категорії психолого-педагогічної науки, що дозволяє прослідкувати їх структурно-функціональний і генетичний взаємозв'язок.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | універсальна парадигма розвитку, обдарованість, компетенція, особистість |
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LA Історія освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач, що депонує: | професор Олександр Вознюк |
Дата внесення: | 11 Бер 2024 08:18 |
Останні зміни: | 11 Бер 2024 08:18 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39189 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |