Парадигмальний підхід до визначення проблемних психолого-педагогічних категорій

Вознюк О. В., Кубіцький С. О. (2011) Парадигмальний підхід до визначення проблемних психолого-педагогічних категорій. Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України / Серія «Педагогіка. Психологія. Філософія» (159). С. 260–270.

[img]
Preview
Текст
Download (687kB) | Preview

Анотація

На основі універсальної парадигми розвитку, виступаючої фундаментальним пояснювальним принципом, розглядаються деякі проблемні категорії психолого-педагогічної науки, що дозволяє прослідкувати їх структурно-функціональний і генетичний взаємозв'язок.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: універсальна парадигма розвитку, обдарованість, компетенція, особистість
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LA Історія освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Олександр Васильович Вознюк
Дата подачі: 11 Бер 2024 08:18
Оновлення: 11 Бер 2024 08:18
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39189

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу