Калінін В. О., Калініна Л. В. (2024) Соціально-емоційне навчання в початковій школі в рамках впровадження стандарту Нової української школи. Соціально-психологічні ресурси особистості в екстремальних умовах: матеріали всеукраїнськоїнауково-практичноїконфе-ренції. С. 171–176.
|
Текст
Download (416kB) | Preview |
Анотація
В умовах сьогодення, молодші школярі стають найменш захищеною категорією та потребують психологічної підтримки у їх соціальноемоційній адаптації. Постійне відчуття дискомфорту, тривожності, нерозуміння та несприйняття того, що відбувається навколо, потребує їх психологічного захисту, адаптацію до стресових ситуацій.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти P Мова та література > PR Англійська література |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач: | Юлія Климович |
Дата подачі: | 10 Черв 2024 09:45 |
Оновлення: | 10 Черв 2024 09:45 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39976 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |