Соціально-емоційне навчання в початковій школі в рамках впровадження стандарту Нової української школи

Калінін В. О., Калініна Л. В. (2024) Соціально-емоційне навчання в початковій школі в рамках впровадження стандарту Нової української школи. Соціально-психологічні ресурси особистості в екстремальних умовах: матеріали всеукраїнськоїнауково-практичноїконфе-ренції. С. 171–176.

[img]
Preview
Текст
Download (416kB) | Preview

Анотація

В умовах сьогодення, молодші школярі стають найменш захищеною категорією та потребують психологічної підтримки у їх соціальноемоційній адаптації. Постійне відчуття дискомфорту, тривожності, нерозуміння та несприйняття того, що відбувається навколо, потребує їх психологічного захисту, адаптацію до стресових ситуацій.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
P Мова та література > PR Англійська література
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: Юлія Климович
Дата подачі: 10 Черв 2024 09:45
Оновлення: 10 Черв 2024 09:45
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39976

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу