Калінін, В. О., Калініна, Л. В. (2024) Соціально-емоційне навчання в початковій школі в рамках впровадження стандарту Нової української школи. Соціально-психологічні ресурси особистості в екстремальних умовах: матеріали всеукраїнськоїнауково-практичноїконфе-ренції. с. 171-176.
|
Text
Download (416kB) | Перегляд |
Опис
В умовах сьогодення, молодші школярі стають найменш захищеною категорією та потребують психологічної підтримки у їх соціальноемоційній адаптації. Постійне відчуття дискомфорту, тривожності, нерозуміння та несприйняття того, що відбувається навколо, потребує їх психологічного захисту, адаптацію до стресових ситуацій.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти P Мова та література > PR Англійська література |
Підрозділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач, що депонує: | Юлія Климович |
Дата внесення: | 10 Черв 2024 09:45 |
Останні зміни: | 10 Черв 2024 09:45 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39976 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |